Jump to content

Problem z UV


Guest hannibalking

Recommended Posts

Guest hannibalking

Witam,

 

jakiś czas zacząłem bawić się z mudboxem. Stworzyłem w nim nowy obiekt - sześcian i zacząłem formować kamień. Zrobiłem szczegółowy kamyczek i potem chciałem ogarnąć low poly. Wzorowałem się na tym tutku:

 

http://www.youtube.com/watch?v=PSy_j0YqhaI

 

Niestety mam problem z UV, bo wywala mi masę małych trójkącików jak oglądam UV w Mudzie.

 

Może powinienem najpierw utworzyć obiekt w Blenderze, zrobić nacięcia (szwy) i eksportować go dalej do Mudboxa?

 

Zależy mi na tym,aby na obiekcie nie było widać tych szwów, dlatego korzystam z Mudboxa, aby tam ładnie pomalować obiekt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply
Guest User190

Jeśli chcesz wypalić mapę norm lub disp na obiekcie to musisz najpierw rozłożyć na nim UVkę. Jeśli korzystasz z automatic mapping w Mbx, to UV będziesz miał podzieloną na mnóstwo małych fragmentów.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy