Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej. Znów mam mały problem.

Mam obiekt "Cone".

W zmiennej mam nazwę obiektu(docelowo będzie to element tablicy).

S="Cone"

Teraz jeżeli zrobię coś takiego w listenerze to mam

$Cone
$Editable_Mesh:Cone @ [0.000000,0.000000,0.000000]//$S
undefined//

Nie rozmoznaje mi S,w sumie logiczne- szuka obiektu "S"/
 
Chciałbym obiektowi przypisać nowe wartości rotO,posO,scaO.
To co wymyśliłem to funkcja
[code]fn zmianaobiektów S posO rotO scaO= 
(for obj in geometry do
if(obj.name==S) do
(obj.pos=posO obj.scale=scaO )

Problem w tym,że wykonuje pętle przy szukaniu każdego elementu. Gdy jest mało elementów to to rozwiązanie może "przejść" przy większej ilości obiektów jest po prostu mało efektywne.

Wie ktoś może jak rozwiązać to bez używania pętli.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności