alexx600 Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Hej. Znów mam mały problem. Mam obiekt "Cone". W zmiennej mam nazwę obiektu(docelowo będzie to element tablicy). S="Cone" Teraz jeżeli zrobię coś takiego w listenerze to mam $Cone $Editable_Mesh:Cone @ [0.000000,0.000000,0.000000]//$S undefined// Nie rozmoznaje mi S,w sumie logiczne- szuka obiektu "S"/ Chciałbym obiektowi przypisać nowe wartości rotO,posO,scaO. To co wymyśliłem to funkcja [code]fn zmianaobiektów S posO rotO scaO= (for obj in geometry do if(obj.name==S) do (obj.pos=posO obj.scale=scaO ) Problem w tym,że wykonuje pętle przy szukaniu każdego elementu. Gdy jest mało elementów to to rozwiązanie może "przejść" przy większej ilości obiektów jest po prostu mało efektywne. Wie ktoś może jak rozwiązać to bez używania pętli.
alexx600 Napisano 2 Grudzień 2012 Autor Napisano 2 Grudzień 2012 Znalazłem rozwiązanie- 'GetNodeByName"Może komuś się kiedyś przyda :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się