Napisano 4 Grudzień 201212 l Witam.Mam problem z eulertoquat. W prostych przypadkach(rotacje względem jednej osi) działa idealnie,przy rotacji względem większej osi wszystko zaczyna się psuć(przestawia osie). "AS_Cone"[0,-90,0] "AS_Cube" [-45,0,0] "AS_Cube.001" [-88.286,4.69777,-14.9297] "AS_Icosphere" [-90,1,80.4436] Takie coś exportuje z blendera w Maxie używam obj.rotation=eulertoquat (eulerAngles -(rotO.x) -rotO.y -rotO.z ) A wyniki jakie otrzymuje to AS_Cone [0,-89.9,0] AS_Cube [-45,0,0] AS_Cube.001[-88,233, -14,783, -5,151] AS_Icosphere [-90, 80,444 ,-1] Jeżeli zamienię (eulerAngles -(rotO.x) -rotO.z -rotO.y ) To wartości rotacji w przypadku AS_CONE będzie zła... Ktoś wie może co na to poradzić? Z ciakwych rzeczy to jeszcze mając [0,-60,30] w 3ds Max otrzymuję [-40,89 -48,59 49,107] //EDIT Zawsze się zabieram z beznadziejnej strony za coś... obj.rotation.x_rotation=(rotO.x) obj.rotation.y_rotation=(rotO.y) obj.rotation.z_rotation=(rotO.z) Edytowane 4 Grudzień 201212 l przez alexx600
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto