alexx600 Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 (edytowane) Witam.Mam problem z eulertoquat. W prostych przypadkach(rotacje względem jednej osi) działa idealnie,przy rotacji względem większej osi wszystko zaczyna się psuć(przestawia osie). "AS_Cone"[0,-90,0] "AS_Cube" [-45,0,0] "AS_Cube.001" [-88.286,4.69777,-14.9297] "AS_Icosphere" [-90,1,80.4436] Takie coś exportuje z blendera w Maxie używam obj.rotation=eulertoquat (eulerAngles -(rotO.x) -rotO.y -rotO.z ) A wyniki jakie otrzymuje to AS_Cone [0,-89.9,0] AS_Cube [-45,0,0] AS_Cube.001[-88,233, -14,783, -5,151] AS_Icosphere [-90, 80,444 ,-1] Jeżeli zamienię (eulerAngles -(rotO.x) -rotO.z -rotO.y ) To wartości rotacji w przypadku AS_CONE będzie zła... Ktoś wie może co na to poradzić? Z ciakwych rzeczy to jeszcze mając [0,-60,30] w 3ds Max otrzymuję [-40,89 -48,59 49,107] //EDIT Zawsze się zabieram z beznadziejnej strony za coś... obj.rotation.x_rotation=(rotO.x) obj.rotation.y_rotation=(rotO.y) obj.rotation.z_rotation=(rotO.z) Edytowane 4 Grudzień 2012 przez alexx600
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się