Jump to content

[OK]eulertoquat dziwnie działa


alexx600

Recommended Posts

Witam.Mam problem z eulertoquat.

W prostych przypadkach(rotacje względem jednej osi) działa idealnie,przy rotacji względem większej osi wszystko zaczyna się psuć(przestawia osie).

"AS_Cone"[0,-90,0]
"AS_Cube"
[-45,0,0]
"AS_Cube.001"
[-88.286,4.69777,-14.9297]
"AS_Icosphere"
[-90,1,80.4436]

Takie coś exportuje z blendera

 

w Maxie używam

obj.rotation=eulertoquat (eulerAngles -(rotO.x) -rotO.y -rotO.z   )

 

A wyniki jakie otrzymuje to

AS_Cone [0,-89.9,0]

AS_Cube [-45,0,0]

AS_Cube.001[-88,233, -14,783, -5,151]

AS_Icosphere [-90, 80,444 ,-1]

 

Jeżeli zamienię

(eulerAngles -(rotO.x)  -rotO.z -rotO.y  )

To wartości rotacji w przypadku AS_CONE będzie zła...

Ktoś wie może co na to poradzić?

Z ciakwych rzeczy to jeszcze mając [0,-60,30] w 3ds Max otrzymuję [-40,89 -48,59 49,107]

 

//EDIT

Zawsze się zabieram z beznadziejnej strony za coś...

obj.rotation.x_rotation=(rotO.x)
obj.rotation.y_rotation=(rotO.y)
obj.rotation.z_rotation=(rotO.z)

Edited by alexx600
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy