Skocz do zawartości

[OK]eulertoquat dziwnie działa


alexx600

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem z eulertoquat.

W prostych przypadkach(rotacje względem jednej osi) działa idealnie,przy rotacji względem większej osi wszystko zaczyna się psuć(przestawia osie).

"AS_Cone"[0,-90,0]
"AS_Cube"
[-45,0,0]
"AS_Cube.001"
[-88.286,4.69777,-14.9297]
"AS_Icosphere"
[-90,1,80.4436]

Takie coś exportuje z blendera

 

w Maxie używam

obj.rotation=eulertoquat (eulerAngles -(rotO.x) -rotO.y -rotO.z   )

 

A wyniki jakie otrzymuje to

AS_Cone [0,-89.9,0]

AS_Cube [-45,0,0]

AS_Cube.001[-88,233, -14,783, -5,151]

AS_Icosphere [-90, 80,444 ,-1]

 

Jeżeli zamienię

(eulerAngles -(rotO.x)  -rotO.z -rotO.y  )

To wartości rotacji w przypadku AS_CONE będzie zła...

Ktoś wie może co na to poradzić?

Z ciakwych rzeczy to jeszcze mając [0,-60,30] w 3ds Max otrzymuję [-40,89 -48,59 49,107]

 

//EDIT

Zawsze się zabieram z beznadziejnej strony za coś...

obj.rotation.x_rotation=(rotO.x)
obj.rotation.y_rotation=(rotO.y)
obj.rotation.z_rotation=(rotO.z)

Edytowane przez alexx600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności