Napisano 19 Grudzień 201212 l Hej, mam taki problem. Stworzylem buta. Uznajac ze jest wszystko ok, nalozylem checkera i go ulozylem. Okazalo sie ze mialem w nim luke, (border) i ja zalatem. Dzieki temu posypala mi sie cala mapa i nie moglem jej zloadowac. zadnej z 20 kolejno zapisanych. Zrobil sie problem, bo zrobilem cos na podobienstwo chodakow japonskich z przyspawanymi tymi drewienkami. doszedlem do wniosku, ze nie do konca mi sie to podoba i chcialem je oddzielic, by wygladalo jak przybity klocek.... nic mnie bardziej nie irytuje jak fakt, ze nie moge juz zloadowac zadnej zrobionej przeze mnie mapy... oznacza to ze zawsze przed mapowaniem musze byc w 100% pewien ze model jest wlasciwy? http://fotoo.pl/show.php?img=458612_1.bmp.html
Napisano 19 Grudzień 201212 l tak, unwrap ci sie posypie jak zmienisz model pod nią. Mozesz to obejsc np nakladajac Edit Poly nad Unwrap i tam zmieniac model. Albo zrzucic model do Editable Poly i poprawic model, jak potem nalozysz na to unwrap to mapowanie bedzie w miare zachowane (chyba ze zrobisz kompletny kosmos z modelem :) )
Napisano 19 Grudzień 201212 l Autor "Albo zrzucic model do Editable Poly i poprawic model, jak potem nalozysz na to unwrap to mapowanie bedzie w miare zachowane (chyba ze zrobisz kompletny kosmos z modelem :) ) " nie rozumiem tego zdania. chodzi Ci o to ze mam wylaczyc unprawa w sesnie ta zarowke oznaczajaca on/off? czy jak? ja wywalilem wogole unwrapa, poprawilem i klops. tego 1 pomyslu nie probowalem ze unwrapa zrzucic pod poly. sprobuje na pewno bo mi to pomoze ;)
Napisano 19 Grudzień 201212 l nie, chodzi o zrobienie collapse to editable poly (jak klikasz prawym na model)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto