Jump to content

johnmcload

Members
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About johnmcload

  • Rank
    Member
  1. Witam, zeskinowalem prawa sstrone bluzki. Przy wlaczeniu mirrora mialem nadzieje ze na lewo beda zielone vertexy a na prawo niebieskie. mam jednak czerwone i zielone. Mimo ze probowalem czterech opcji PASTE to nadal lewa strone nie jest zeskinowana. prosze o pomoc.
  2. Witam, zrobilem szkielet czlowieka. (soft max 2013). Zwykłe bones. na koniec zrobilem kosci palcow i zrobilem aligin do nadgarstka. Jak zaznaczylem pierwsza kosc obojetnie jakiego palca i zaznaczylem local rotate, to nie dosc ze kosc (i te ktore pod nia podlegaja) obraca sie w dziwnym kierunku to na dodatek wykrzywia sie w nienormalny sposob. Prosze o pomoc.
  3. Świetnie Ci wyszło. Ja raczkuję jeśli chodzi o teksturowanie i render. Mogłbyś mi powiedzieć jak zrobiłeś te materiały? Jakim cudem to wygląda tak realistycznie? Ja np wymodelowalem komorke samsung i poki co dodalem teksture na tył obudowy. Jednak wg mnie do realizmu jej daleko.
  4. Po 4 dniach up date. wszystko zmapowane. pojawil sie jednak kolejny problem. Chodzi o teksture lub material na klawisze. Ja sprobowalem to zrobic tak, ze wycialem mały pattern (duzy pattern byl kiepski, gdyz jak zauważycie pada światło, które nasila się i to wygląda źle) i powieliłem go. w materiałach utworzyłem w arch&design plastic matte i tam do diffuse color dodalem ta teksture. Wyszło troche (bardzo) kiepsko. Nie mam pojęcia jak zrobic taka teksture...
  5. problem nie zniknal. nawet po zrobieniu zwyklej scenki z teapot dodalem drugie swiatlo i program wysiadl....
  6. Dzieki za pomoc. mam jednak pewien problem. Jak na zdjeciu widac lewa zaokraglony bok odciety w seemach wyszedl ok. I nawet bede mogl je ladnie zweldowac. problem jest z tymi na gorze i na dole. Wg Ciebie mam to tym planearem zrobic i np recznie dopasowac?
  7. Witam, wymodelowałem komórkę model Samsung GT-S5611. Soft max 2010. Własnie zabrałem się za unwrap. Przegladalem tutki i w jednym byla opcja na uzycie "Pelta" w Unvrap UVW. Wpierw start pelt a potem relax. Caly tyl poszedl w miare gladko. Musiałem tylko wyrównać kilka nalożonych na siebie edge'ów. Jak zrobilem relax jednego z czterech pociętych boków zrobiła się masakra. Na tutku facet ustawił relax na relax by face, 100000 iterations (max), amount 1 i reszta bez zmian. Coz mam zrobic by zmapowac te nieszczesne boku obudowy? Dodam ze akurat ta czesc modelu wykonalem na kilku warstwach. W sensie: poly, poly, tsmooth 2lvl, poly.
  8. Witam sciagnalem darmowy model do nauki hardsurface i był on w postaci editable mesh. Przerobiłem go na poly, dałem turbo na 3lvl i sami zobaczcie co sie stało. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jakieś podpowiedzi?
  9. Witam, wydaje mi się, że coś wcisnąłem lub nie wyłączyłem jakąś opcję i teraz jak mam obiekt (obojętnie jaki) i jak chcę go wycentrować klikając ppm na suwaku x y lub z na dole nic się nie dzieje. Mimo iż obiekt nie jest w punkcie 0 to w x y i z jest pokazane 0. nawet jak przesuwam obiekt za pomocą strzałek to dopóki nie puszczę przycisku myszki, jest pokazana wartość o ile obiekt się przesunął, zaś jak puszczę przycisk wraca wartość 0. Proszę o pomoc. - - - Updated - - - Hmm dziwna sprawa. Wszystko wróciło do normy przez przypadek. Kliknąłem środkowym przyciskiem myszy, pokręciłem rolką i wróciło do normy.
  10. Dzieki wielkie. pomoglo, choc sam musialem troche sie tym pobawic. u Ciebie bylo znacznie prosciej, bo miales prosty brzeg, gdzie wyskakiwal Ci bubel. Musialem zchamferowac siatke (w sensie samemu oddalic od siebie zloopowane krawedzie, ktore przez dodanie wzdluz edge'a zrobily ostra krawedz wzdluz obudowy z lewej strony otworow). jak dla mnie temat to zamkniecia.
  11. Witam wymodelowalem komorke Samsung GT-S5611. Jestem na ostatniej prostej, czyli wytloczeniu kilku otworow z tylu obudowy na glosnik zewnetrzny, aparat i flesha. problem pojawia sie gdy wytlaczam otwory. Normalnie jak sie spojrzy z perspektywy gornej (top) to obudowa ktora sie wyciaga ma ksztalt trapezu bez podstawy z zaokraglonymi brzegami. Kiedy wytlaczam te dziurki na glosnik (dziurki po lewej) to dzieja sie zle rzeczy. Zaokraglony bok psuje sie niemilosiernie. Meczylem sie z tym, ale nie mam juz pomyslow jak do tego podejsc. Prosze o pomoc.
  12. Witam, korzystam właśnie z tutoriala: Tam gosciu w pewnym momencie kopiuje area spot. zrobilem to i mi wysiadl program. Czy to wg Was wina samego softu wadliwego? Bo chyba tak. ra rozumiem jakby poligonow bylo kilkanascie milionow, a to raptem 10tys.
  13. Witam, wcisnalem jakis klawisz i jak zaznaczam poligon wyswietla mi tylko na czerwono krawedzie poligonu. prosze o pomoc http://files.tinypic.pl/i/00695/yjwkgv45idtb.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy