Jump to content

Agregat

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About Agregat

  • Rank
    Member
  1. Dzieki za odpowiedz. To biurko to część większej sceny. Oświetlenie to Daylight System wchodzący przez dwa okna ze SkyPortalami. Nie chciałem dodawać dodatkowych świateł, bo według mnie tak wygląda naturalniej - może nie lepiej, ale naturalniej (może ktoś ma inne zdanie). Kartka faktycznie wygląda trochę ciężko, może to przez za mocny postprodukcyjny AO, chyba w ogóle cały render za mocno potraktowałem AO passem. A ten niebieski tint to pewnie z tego że całe pomieszczenie jest puste i łapie światło z zewnątrz. Z tego samego powodu nie bardzo widać odbicia bo po za przedmiotami na biurku nie ma się co odbijać.
  2. Modelowałem ostatnio co mi wpadło pod rękę i wynikł z tego ten render. Zadowolony jestem tak sobie. Chętnie posłucham rad mądrych ludzi, co by tu poprawić żeby było lepiej.
  3. Dzięki Dzieki i The Wire Wyszło trochę gęsto, mam nadzieje, że coś zobaczysz.
  4. Tak, dzięki Imgur jest idealny.
  5. Taką scenkę popełniłem. Mam nadzieję, że się tu nadaje - z powodu ograniczeń sprzętowych rozdzielczość/jakość renderów nie powala. Na stronce Bungie natknąłem się na pierwotny concept art MFDD (Medium Fusion Destructive Device) z trailera Deliver Hope do gierki Halo: Reach. Chciałem jak najdosłowniej odtworzyć to co widać na koncepcie. Wyszło coś takiego: Soft: 3dsMax+MentalRay, Fusion Przód, tył i clay. Przód według conceptu, tył bardziej trailerowy. I concept ze strony Bungie autor: Isaac Hannaford http://halo.bungie.net/images/News/Inline10/082710/Deliver_Hope/MFDD.jpg
  6. Taką kanapę wymodelowałem w 3ds Maxie. Wiem że wyglądało by to lepiej gdybym w pewnym momencie przeniósł się do Zbrusha, ale zdecydowałem utrzymać wszystko w Maxie. Warto było bo bawiłem się świetnie, chociaż wyszło jak wyszło. (najbardziej nie podobają mi się marszczenia na zakończeniach, jeszcze nad tym popracuję) Trochę się do niej przywiązałem, wiec postanowiłem wybudować wokół niej pokój (taki za 20 lat). Napis "Sony" chyba tam nie bardzo pasuje, ale chciałem jasno dać do zrozumienia, że to futurystyczny telewizor, a to był najprostszy sposób. I jeszcze Browning M2 HB. Modelowanie to była czysta przyjemność, ale od teksturowania to dostałem PTSD. (chyba najwyższy czas zaprzyjaźnić się z jakimś Quixelem) Wszystkie wskazówki mile widziane. PS Właśnie zauważyłem, że Photobucket strasznie zmniejsza rozdzielczość obrazów - fatalnie. Może ktoś polecić jakąś dobrą darmową alternatywę? (wiec chwilowo wrzucam jako załączniki)
  7. Właśnie nie bardzo mam pomysł jak to w jakiś fajny sposób przedstawić, nie chce też dodawać zbyt dużo elementów do sceny żeby się zbytni chaos nie zrobił. Po pierwsze chce zrobić render pokazujący model, a jakąś scenką zajmę się kiedyś w przyszłości. Zrobiłem coś takiego, ale chyba zbyt subtelnie i nie bardzo to widać, poza tym używam Mental Raya wiec Vray dirt odpada, ale poradziłem sobie w inny sposób. Co do żarówki, to możesz coś więcej dodać, bo to default physical glass z Arch&Design, więc nie bardzo wiem co może być nie tak. Najpierw zrobiłem ogólny szkic na papierze, a szczegóły wychodziły w locie w trakcie modelowania.
  8. Miałem trochę czasu, wiec pobawiłem się trochę z materiałami, poprawiłem trochę szczegółów i na razie wyszło mi takie coś. [ATTACH=CONFIG]99902[/ATTACH]
  9. Dzięki, cieszę się Wszystko to zrobię. Dzięki. Materiałami i renderem zajmę się jak dokończę model. Na razie zrobiłem żarówkę i poprawiłem kilka detali. Dodałem wyłącznik - nie wiem czy to estetycznie dobra decyzja, ale z mechanicznymi owadami nie ma żartów, wiec lepiej mieć możliwość jego wyłączenia (skynet, dzień sądu i takie tam).
  10. Takiego gościa zacząłem konstruować. Mam mgliste pojęcie o tym w którą stronę z tym zmierzam, wiec wszystkie uwagi mile widziane. Pracuje nad nim dopiero kilka godzin, ale z ogólnego kształtu jestem raczej zadowolony. Żarówka docelowo będzie przezroczysta. Chce jeszcze dodać trochę drutu i jakoś to tak zbudować żeby wyglądało jakby się mogło trzymać w prawdziwym świecie.
  11. Dzieki za odpowiedz Co do dna to masz racje we wszystkim, ale to nie nigdy nie miał być poprawny model - na początku to nawet nie miał być łańcuch dna - po prostu bawiłem się z sss i proceduralnym displacementem. Wydawało mi się, że render fajnie wyszedł dlatego wrzuciłem. Teraz wiem, że byłem w błędzie (głupi ja). Dzięki za linki i wskazówki, może się kiedyś za to zabiorę poważniej. Jeśli chodzi o DOF, to zdepth bez AA wyrenderowany w dwa razy wyższej rozdzielczości niż podstawowy render i dzięki temu nie wygląda całkiem beznadziejnie (jeśli jest w tej samej rozdzielczości i bez AA wychodzi dużo gorzej) a ta obówdka to może wina sposobu w jaki Fusion nakłada DOFa, ale raczej moja bo nie ogarniam do końca i niemożliwe żeby taka ważna opcja była tak skopana. Musze przy tym jeszcze pomajstrować
  12. Cześć wszystkim, Postanowiłem założyć wreszcie konto i w tym wątku chcę coś czasem wrzucać z nadzieją na waszą pomoc. Konstruktywna krytyka jest na wagę złota, wiec będę wdzięczny za wszystkie opinie i rady. Na początek kilka renderów, niekoniecznie skończonych, a bardziej chwilowo porzuconych Soft: 3dsMax + Mental Ray, Fusion
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy