Skocz do zawartości

blad podczas mirroru w skinie


johnmcload

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

opcja :

mirror offset - powinna być ustawiona tak aby gizmo mirrora było idealnie/lub prawie:) na środku symetrii mesha. czasem przy różnych skalach postaci w stosunku do jednostek miary w scenie, nawet minimalna zmiana wartości mirror offset powoduje brak zgodności przy mirrorowaniu i zaczerwienieniu wszystkich vertexów i envelopów.

 

mirror thresh. - zmień wartość w górę lub w dół, powinno pomóc. efekty będzie widać już podczas zmiany parametru, envelopy i vertexy powinny zmieniać kolor na zielone i niebieskie w realtimie.

 

nie pamiętam tylko czy pivot mesha nie wpływa na powyższe parametry:)

 

inne pytanie, czy mesh ma skalę [100,100,100]? skala mesha w przypadku skinowania jest BARDZO ważna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności