kowalskikamil Napisano 11 Styczeń 2013 Share Napisano 11 Styczeń 2013 Witam od kilku dni borykam się z problemem pracy we view porcie fps sięgą max 2 klatek, używam 3ds maxa 2013, czytałem, że podobno najnowsza wersja maxa nie 'obcina' tekstur przez co efektem jest właśnie wolna praca we viewporcie. Jest to o tyle dziwne że ilośc Ramu jaki posiada mój komputer to 32 GB. Karta graficzna GTC 560 Ti . Używam Nitrousa. Scena ma 3 miliony poligonów, jednakże odnalazłem scene z 7 milionami poligonów i model chodzi bez problemu z ilością ponad 20 klatek fps. Już brak mi pomysłu jak znaleść rozwiązanie. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 11 Styczeń 2013 Share Napisano 11 Styczeń 2013 sproboj pokombinowac tym skryptem http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/nitrous-texture-tweaker max ma tez problemy z wyswietlaniem scen gdzie jest duzo obiektow a nie koniecznie duzo poly, tzn. scena z 10 obiektami majaca 5 milionow poly bedzie dzialac szybciej niz scena z 10000 obiektow i 2 milionami poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalskikamil Napisano 11 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2013 Rozumiem no właśnie tez tak wyczytałem zacząłem więc attachować to wszystko a pytanie czy plugin forest pack itoo soft może mieć na to tez duży wpływ? bo mam dużo drzew wstawionych przez ten plugin. Czy ewentualnie przerzucenie drzew jako xref polepszy szybkość viewportu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalskikamil Napisano 12 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2013 Sytuacja się poprawiło po włączaniu scryptu który wysłałeś, oraz po wrzuceniu drzew do innego pliku i zaimportowaniu jako xref, działa o wiele, wiele lepiej. A takie pytanie Czy ktoś wie jak nałożyć mapę dirt i osobno ją zmapować, tzn niezależnie od map betonu? Chciałem uzyskać efekt klimatu po deszczu czyli lekkie kałuże, niestety nie mogę nigdzie znaleść informacji jak rozwiązać problem z osobnym mapowaniem drit mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się