panRebonka Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 Witajcie. Taka, wydawałoby się, prosta rzecz - jednak dla mnie niemożliwa do ogarnięcia. Nie wiem, w jaki sposób zmusić Blenderowego renderera do tego, żeby wyrenderował mi prostego plane-a z kanałem alfa w pliku *png. To, w jaki sposób działa to w tym programie, to jakiś kosmiczny żart. Problem pojawia się przy nałożeniu na siebie obiektów - przezroczystość kanału alfa odcina tło. Czy ktoś z was robił może coś podobnego i wie, jak ten problem rozwiązać?
panRebonka Napisano 15 Styczeń 2013 Autor Napisano 15 Styczeń 2013 Update: Działa nakładanie się alf, ale pozostaje jeden problem - przy renderowaniu przezroczyste obiekty maja lekko biala obwodke, ktorej nie byla na pngach z texturami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się