Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Soft może podasz? Generalnie to albo bym bym podzielił to tak żeby poly mi wychodziły wielkosci łusek w danym momencie ciała i zamiast się męczyć bym użył noda: for each w houdinim żeby się nie męczyć, ale chyba jako jedyna osoba na forum bym tak wymyślił ;) Generalnie to nie warto się męczyć tylko wyspcultpować to sobie alphą w zbrushu, mudzie nawet blenderze czy modo i potem zrobić displace albo po prostu pomalować displace na zmapowanym modelu. Jeszcze co mi przychodzi to głowy to użycie jakiegoś nodalnego plugina do hairsów(ew. hudego, XSI) i podpięcie pod obiekty włosów modeli łusek, ale moim zdaniem nie ma sie co męczyć i postawić na displace najlepiej a nawet jak model jest daleko olać displace i wrzucić samą normalke.

Napisano

e tam.. zrob powiedzmy taki pierscien z lusek (wymodelowany) i po prostu go zduplikuj x 200 czy 300 z przesunieciem, zmerdzuj vertexy a pozniej to juz weza sobie zaginaj jak chcesz :] no musisz jeszcze uzyc deformera zwezajacego weza ku ogonowi i z glowa recznie sie pomeczyc.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności