adr2000 Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Witam. zrobiłem model pytona ale brakuje mi łusek a najlepiej wyszły by geometrią zna ktoś dobry sposób na wymodelowanie ich. pozdrawiam
legomir Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Soft może podasz? Generalnie to albo bym bym podzielił to tak żeby poly mi wychodziły wielkosci łusek w danym momencie ciała i zamiast się męczyć bym użył noda: for each w houdinim żeby się nie męczyć, ale chyba jako jedyna osoba na forum bym tak wymyślił ;) Generalnie to nie warto się męczyć tylko wyspcultpować to sobie alphą w zbrushu, mudzie nawet blenderze czy modo i potem zrobić displace albo po prostu pomalować displace na zmapowanym modelu. Jeszcze co mi przychodzi to głowy to użycie jakiegoś nodalnego plugina do hairsów(ew. hudego, XSI) i podpięcie pod obiekty włosów modeli łusek, ale moim zdaniem nie ma sie co męczyć i postawić na displace najlepiej a nawet jak model jest daleko olać displace i wrzucić samą normalke.
adr2000 Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 soft to 3ds max 2013.Cholerka tych innych programów jeszcze nie próbowałem i byłbym jak dziecko we mgle zanim bym to ogarnąl.
ptaszek Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 e tam.. zrob powiedzmy taki pierscien z lusek (wymodelowany) i po prostu go zduplikuj x 200 czy 300 z przesunieciem, zmerdzuj vertexy a pozniej to juz weza sobie zaginaj jak chcesz :] no musisz jeszcze uzyc deformera zwezajacego weza ku ogonowi i z glowa recznie sie pomeczyc.
Rekomendowane odpowiedzi