Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak uzyskać taki efekt na materiale:

http://www.zontikgames.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/a/backgammon-precision-dice-purple_primary.jpg

lub

http://www.turbosquid.com/3d-models/blue-glass-3d-obj/716201

 

Prosiłbym o jakieś podpowiedzi, co spróbować połączyć by uzyskać podobne efekty.

Edytowane przez ZdzisiuPL

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Eee... Powiedz w czym renderujesz ale generalnie to chyba wystarczy w refraction wpisać odpowiednie wartości w indexach

Napisano
  • Autor

Renderuje standardem w Maxie. Próbuje w Maps > Reflection kombinować. Jak na moje oko to jakieś odbicie szkła.

Napisano

refraction poczytaj sobie co to jest. Reflection to promienie odbijające sie od materiału co daje efekt chromu! Ale szkło jest materiałem specyficznym(podobnie jak skóra, pomidory, diamenty, rubiny, ziemniaki :P), która nie tylko odbija szkło, ale też je załamuje w środku.

Napisano
  • Autor

hmm kombinuje jak się da, aktualnie blisko mi do tego efektu używając raytrace. Może to zależeć od ustawień kamery i światła? Z tym mam spore problemy.

Napisano

Jeśli chcesz to zrobić bez kombinowania z pluginami, to użyj mentalray którego Max ma w standardzie i mateirału mentalowskiego z wbudowanej obszernej biblioteki (no chyba że masz starego maxa kilka wersji wstecz, to wtedy nie będziesz miał takiej biblioteki materiałów).

Napisano
  • Autor

Wolałbym zrobić to w standardowym maxie.

 

Dzięki Grave, nie znam się jeszcze na mentalrayu, ale popróbuje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności