Napisano 29 Styczeń 201312 l Jak uzyskać taki efekt na materiale: http://www.zontikgames.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/a/backgammon-precision-dice-purple_primary.jpg lub http://www.turbosquid.com/3d-models/blue-glass-3d-obj/716201 Prosiłbym o jakieś podpowiedzi, co spróbować połączyć by uzyskać podobne efekty. Edytowane 29 Styczeń 201312 l przez ZdzisiuPL
Napisano 29 Styczeń 201312 l Eee... Powiedz w czym renderujesz ale generalnie to chyba wystarczy w refraction wpisać odpowiednie wartości w indexach
Napisano 29 Styczeń 201312 l Autor Renderuje standardem w Maxie. Próbuje w Maps > Reflection kombinować. Jak na moje oko to jakieś odbicie szkła.
Napisano 29 Styczeń 201312 l refraction poczytaj sobie co to jest. Reflection to promienie odbijające sie od materiału co daje efekt chromu! Ale szkło jest materiałem specyficznym(podobnie jak skóra, pomidory, diamenty, rubiny, ziemniaki :P), która nie tylko odbija szkło, ale też je załamuje w środku.
Napisano 30 Styczeń 201312 l Autor hmm kombinuje jak się da, aktualnie blisko mi do tego efektu używając raytrace. Może to zależeć od ustawień kamery i światła? Z tym mam spore problemy.
Napisano 8 Luty 201312 l przeszukaj: http://www.vray-materials.de/ zassij i zobacz jak ludzie robią interesujące cię materiały :) ( oczywiście jak już przesiądziesz się na vraya :) )
Napisano 8 Luty 201312 l Jeśli chcesz to zrobić bez kombinowania z pluginami, to użyj mentalray którego Max ma w standardzie i mateirału mentalowskiego z wbudowanej obszernej biblioteki (no chyba że masz starego maxa kilka wersji wstecz, to wtedy nie będziesz miał takiej biblioteki materiałów).
Napisano 9 Luty 201312 l Autor Wolałbym zrobić to w standardowym maxie. Dzięki Grave, nie znam się jeszcze na mentalrayu, ale popróbuje.
Napisano 9 Luty 201312 l http://www.youtube.com/watch?v=lxVgXn85Z3w&playnext=1&list=PLC66C41F3A192F77C&feature=results_video to spróbuj