soshka.cg Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 Mam (miałem ) prawie kompletnie zrigowaną postać - jeszcze wczoraj- dziś próbuję włączyć scenkę i klapa max się wywala .próbuję włączyć scenę zapisaną jakąś godzine wcześniej i to samo. Otworzyłem więc nową i merge ale tak: pierwsza rzecz to jerzeli próbuję wszystko na raz mergować to odrazu wywala. Jeżeli próbuję pokolei to pierwsze co widzę to np kości są w innym miejscu w zasadzie wszystko przekręciło się tak jakbym zamienił osie współrzednych - moja postać zamiast stać to leży w dodatku na boku. Mam jeszcze scenę która się otwiera ale zapisana była przed modyfikatorem skin więc jąotworzyłem i próbowałem z replace - kości się zamieniły i ich ustawienia są ok ale co z tego jeżeli próbuję z replace mojego mesha postaci to scenę wywala. Narobiłem się przy ustawianiu wag dla vertexów jak wół i jak pomyślę o tym że miałbym to robić jeszcze raz to ... (gdzie te krople nasercowe...) tym bardziej że siatka postaci jest dość gęsta. Prosze jeżeli jest jakiś sposób to pomóżcie. Cała scenka ma ok 13 Mb
Marcin Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 neiwiem .... przeinstalowac system / maxa z backup`ów napewno kozystales .... ja zawsze jak mam cos waznego / jakąs scene wazną to robie 2 sejVy jakos od tamtej pory takie cus mi sie nie zdazylo ..... jesli max wywala to moze wina jakiegos plugina ktorego uzyles w scenie .... ( ale merage by nie wywalal .... hmm ) jesli to wazne to bym system przeinstalowal .... a narazie to wszystko skopiuj do katalogu razem z buckupami zeby nie stracic ...
soshka.cg Napisano 18 Sierpień 2004 Autor Napisano 18 Sierpień 2004 Marcin to dla mnie bardzo ważne więc mam ze 4 save + 3 w autoback ale ze wszystkimi jest to samo otwiera się tylko save przed skinem czyli hektar roboty wcześniej .
soshka.cg Napisano 18 Sierpień 2004 Autor Napisano 18 Sierpień 2004 ok już sobie sam poradziłem :) zuch ze mnie hehe ;)
Marcin Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 sebfx - to powiedz co zrobiles .... komus moze to pomóc ;)
soshka.cg Napisano 18 Sierpień 2004 Autor Napisano 18 Sierpień 2004 fakt sorry Udało mi się zmergować mesha postaci do nowej sceny, następnie w modyfikatorze skin w zakładce advanced parameters znajduje się magiczna :) opcja save dzięki której zapisałem ustawienia kopert oraz wagi vertexów potem otworzyłem ostatnią moją scenę która nie była uszkodzona i przypisałem skina mojemu meshowi załadowałem mu kości a następnie za pomoca magicznego przycisku load :) w zakładce advanced parameters załadowałem wcześniej zapisane ustawienia. Należy przy tym pamiętać że zadziała to wówczas gdy obydwa mesh są identyczne zarówno mesh z którego zapisujemy ustawienia jak i mesh do którego ładujemy to musi być ten sam obiekt pod względem ilości i numerów vertexów - podobnie jak w modyfikatorze morpher. pozdro :))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się