tomjacki Napisano 24 Luty 2013 Napisano 24 Luty 2013 Witam wszystkich, ostatnio bawię się w modelowanie czegoś trudniejszego (przynajmniej dla mnie) padło na audi a4, mam nadzieje, że wątek ten pomoże mi zmobilizować się do ukończenia tego projektu. Liczę również na waszą pomoc! Póki co mam tyle. I z siatką. Pozdro.
Jaack Napisano 25 Luty 2013 Napisano 25 Luty 2013 Hej :) nie wiem czy jest zgodne z oryginałem bo akurat tego nie chce mi się sprawdzać ;) Ale tak to wygląda w porządku ;) Chociaż ja wymodelowałem w sumie dwa auta z czego jedno to trochę porażka a drugie mogło być lepsze ;) niech tu się wypowie ktoś mądrzejszy może :) Tylko nie wiem jak wpasujesz szyby , wiesz każdy ma inne podejście do modelowania , ale zauważyłem że dużo ludzi modeluje całą bryłe a potem dopiero wycina szyby itd . Co nie znaczy że robisz źle :)
tomjacki Napisano 26 Luty 2013 Autor Napisano 26 Luty 2013 Cóż jakos bede probował oprawić te szyby. Mam nadzieje, że się uda. To jest mój pierwszy model auta i tak bede zadowolony nawet jak będzie cały krzywy ;) Przynajmniej podszkole swój warsztat! Tymczasem kolejny mały update!
thecrev Napisano 26 Luty 2013 Napisano 26 Luty 2013 Jeżeli to jest twój pierwszy model auto to jest nawet ładnie, zobacz sobie ten tutorial może ci się kiedyś przyda http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184
tomjacki Napisano 4 Marzec 2013 Autor Napisano 4 Marzec 2013 Model auta pierwszy, nie licząc jakiś urywków tutków. Całego auta jeszcze mi się nigdy nie udało zrobić i teraz zamierzam to zmienić. :) Aha i dzięki za podesłany tutek z pewnością kiedyś się przyda :) Mały update pracy. Wiele się nie zmieniło (mało czasu) Generalnie coś mi nie gra w przednim zderzaku i będzie jeszcze nie raz poprawiany. Mam do Was pytanie odnośnie modelowania grilla te żeberka pionowe i poziome, czy jest sens je łączyć? czy zrobić oddzielne obiekty(linie) które będą się przenikały. (Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi)
thecrev Napisano 5 Marzec 2013 Napisano 5 Marzec 2013 Model jest miejscami dość mocno pokrzywiony np. tylny zderzak tuż za oponą, bok samochodu a jeśli chodzi o rzeberka chyba nie ma sensu tego łączyć. Ale może niech się wypowie ktoś kto się bardziej na tym zna :D
tomjacki Napisano 7 Lipiec 2013 Autor Napisano 7 Lipiec 2013 Wróciłem po dłuższej przerwie do modelu, zrobiłem sobie pierwsze próbne studio i o to efekt. Sam model jeszcze nie jest skończony a niektóre elementy są do poprawki (chwilowy brak cierpliwości) :) Zresztą chodzi mi po głowie myśl z animacją tego modelu. Elementy które z pewnością są do przemodelowania to wnętrze reflektorów i klamki na drzwiach. Przede mną modelowanie tylnych lamp i wnętrza kabiny. Mam też problem ze zrobieniem studia. Nie potrafię ustawić tak świateł aby model był bardziej doświetlony niż na aktualnych renderach przy równie ciemnym tle w studiu bądź nawet ciemniejszym. Czekam na jakieś konstruktywne komentarze :) ps. Osobiście jak na pierwsze podejście do tematu aut, jestem zadowolony, chociaż wiem, że jeszcze dużo pracy przede mną :)
Kramon Napisano 7 Lipiec 2013 Napisano 7 Lipiec 2013 Post processing passy? zrób sobie studio na jednym pasie a auto na drugim i tyle.. albo daj czarny materiał na studio.. i specular prawie na 0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się