Gość johnyss Napisano 7 Marzec 2003 Napisano 7 Marzec 2003 czy daloby sie zrobic animowane tekstury i dalej, importowac i uzywac w maxie? jak? [Edited on 7-3-2003 by johnyss]
Gotham Napisano 18 Marzec 2003 Napisano 18 Marzec 2003 Proceduralne - zmieniasz parametry w czasie Bitmapy - każdy plik z animacją o formacie zainstalowanym w windows może być teksturą (avi, mpg itd.)
Tomek Kosiorek Napisano 18 Marzec 2003 Napisano 18 Marzec 2003 rozwine jesli mozna choc Gotham wypowiedzial sie jasno- mianowicie przygotowujesz sobie plik o rzdzielczosci tekstury w afterefects, combustion(jesli chcesz skomponowac teksture)i renderujesz do pliku; chyba w painterze jest mozliwosc zapisania jako animacji procesu powstawania tekstury; poza tym jest taki material- morpher ktory dodatkowo pozwala na przemiane jednej takstury w druga podczas animacji:D
Piotr Fox Wysocki Napisano 19 Marzec 2003 Napisano 19 Marzec 2003 ja np: nie urzywam textur w formacie avi. poniewarz zajmuja za wiele miejsca, i pochlaniaja duzo ramu. sekwencje animacji zapisuje jako np: sekwencje jpg.
Gość johnyss Napisano 20 Marzec 2003 Napisano 20 Marzec 2003 ok, thx pokombinuje jak znajde chwilke czasu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się