Skocz do zawartości

Nie da sie połączyć dwa obiekty poprawnie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka. Interesuje sie graiką 3D odniedawna bardzo mi sie podoba no i tak wogule jestem nowym użytkownikiem tego forum. No ale mam pewien problem.... wymodelowałem połowe mojej postaci wienc ją sklonowałem i użyłem mirrora... pasują do siebie nie ma żadnych nierówności wszytko jest ok ale kiedy je złącze (attach) i użyje meshsmooth to sie zachowują jak dwa różne obiekty czemu (znaczy robi sie taki przedział pomiędzy tymi obiektami a chociaż były złączone) tak sie dzieje?! Bardzo prosze o pomoc z góry dziękuje

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zapewne jest to spowodowane tym ze posrodku pozostawiles niepolaczone wierzcholki, co sprawia ze meshsmooth widzi to jako osobne czesci i dlatego tak robi.

Zeby temu zapobiec musisz zaznaczyc wierzcholki ktore sie stykaja miedzy polowkami i uzyc opcji weld. Jezeli w srodku pozostana jakies poligony to tez bedzie psuc msmootha, wiec najlepiej usunac scianki styku. A jeszcze lepiej uzyc modyfikatora symmetry, ktory powinien zrobic to wszystko za ciebie.

Pozdrowienia dla nowego usera.

Napisano

a wogole czy modelowanie auta ze splain`ow i potem zageszczenie siatki przez refine to dobra metoda czy jak sie inaczej siatke zageszcza?

 

ps. to jest pierwszy projekt EVER wiec prosze nie komplikowac tematu nurbsami lub innymi dziwactwami :) najpierw chce nauczyc sie A, a potem sprawdze B. dzieki.

Napisano

Czesc! Tez jestem poczotkujacy. Modelujac swoj samochod uzywam nastepujacej metody:

ogolna siatka danego elementu z spline'ow -> modyfikator surface -> convert to editable mesh

Potem zageszczam juz edytowalna siatke.

Sam nie wiem czy to dobry sposob ale mi sie podoba.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności