Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość palitu
Napisano

Hej. Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość;P

Szukałem tego tematu na forum ale albo nikt nie miał takiego pytania albo mam coś z oczami

 

Otóż w mojej pracy inżynierskiej chciałbym uzyskać dobrej jakości animację kamery (3DS MAX, wizualizacja architektury)

Chodzi o to w jaki sposób uzyskać taki poziom realizmu kamery aby to na co patrzy kamera nie wyglądało sztucznie. Nie jedną animację w życiu widzieliście i zgodzicie się że na pierwszy rzut oka ktoś kto siedzi w grafice odróżni realną kamerę od tej "wirtualnej".

Słyszałem że ilość klatek finalnego materiału ma duże znaczenie ale nie sprawdzałem tego, oczywiście motion blur też tutaj pomoże ale w dalszym ciągu będzie to coś co odróżnia kamerę "wirtualną" od realnej.

Znacie jakieś techniki którę mogą poprawić poziom realizmu??

 

z góry dzięki za pomoc i cieszę się że tu trafiłem;]

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość palitu
Napisano
Hej

 

Mozesz doprecyzowac czy chodzi ci o sama kamere, czy o rendering i wszystko z nim zwiazane ?

 

 

Chodzi mi o oba zagadnienia. Jedno i drugie wpływa na realizm animacji także wszelkie wskazówki będą bardzo pomocne no i przepraszam za kiepskie wysłowienie się;]

Napisano

Ok, to zacznij od powiedzenia w czym renderujesz i pokazania co masz.. Bez tego to wskazowki jakie dostaniesz beda bardzo ogolne i sprowadza sie do "pogooglaj za zagadnieniem ktore cie interesuje".

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności