palitu Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Hej. Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość;P Szukałem tego tematu na forum ale albo nikt nie miał takiego pytania albo mam coś z oczami Otóż w mojej pracy inżynierskiej chciałbym uzyskać dobrej jakości animację kamery (3DS MAX, wizualizacja architektury) Chodzi o to w jaki sposób uzyskać taki poziom realizmu kamery aby to na co patrzy kamera nie wyglądało sztucznie. Nie jedną animację w życiu widzieliście i zgodzicie się że na pierwszy rzut oka ktoś kto siedzi w grafice odróżni realną kamerę od tej "wirtualnej". Słyszałem że ilość klatek finalnego materiału ma duże znaczenie ale nie sprawdzałem tego, oczywiście motion blur też tutaj pomoże ale w dalszym ciągu będzie to coś co odróżnia kamerę "wirtualną" od realnej. Znacie jakieś techniki którę mogą poprawić poziom realizmu?? z góry dzięki za pomoc i cieszę się że tu trafiłem;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Hej Mozesz doprecyzowac czy chodzi ci o sama kamere, czy o rendering i wszystko z nim zwiazane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
palitu Posted March 2, 2013 Author Share Posted March 2, 2013 Hej Mozesz doprecyzowac czy chodzi ci o sama kamere, czy o rendering i wszystko z nim zwiazane ? Chodzi mi o oba zagadnienia. Jedno i drugie wpływa na realizm animacji także wszelkie wskazówki będą bardzo pomocne no i przepraszam za kiepskie wysłowienie się;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Ok, to zacznij od powiedzenia w czym renderujesz i pokazania co masz.. Bez tego to wskazowki jakie dostaniesz beda bardzo ogolne i sprowadza sie do "pogooglaj za zagadnieniem ktore cie interesuje". pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
palitu Posted March 2, 2013 Author Share Posted March 2, 2013 Jako że nie mam wstępnych animacji, pokazuję klatkę tego co modeluję, dodam że model nie jest kompletny. Na klatce widać dwa budynki, finalna wersja będzie miała 4 budynki. Całość będzie renderowana w mental ray'u http://imageshack.us/photo/my-images/22/testzi.jpg/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now