Piodew Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Witam Jestem nowy i mam następujący problem. Rozciągnąłem w Editable Poly poprzez vertex'y boxy do takiego kształtu: Po czym chciałem nałożyć na nie materiał - cegłę, wynik: Jak zrobić aby cegła była rozmieszczona równomiernie i nie rozmywała się tam gdzie bawiłem się na vertex'ach? Może należy zrobić to innym sposobem? Jest trochę lepiej gdy użyje się opcji Boolean w Compound Object czyli łącząc box z cylindrem, tylko że na łączeniu tych dwóch figur powstają dziwolągi... Proszę o pomoc... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 musisz nalozyc na obiekt mapowanie textury. UVW Map albo Unwrap, w tym wypadku zwykle UVW map wystarczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piodew Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Dzięki, pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now