Jump to content

Dobrze rozprowadzony materiał po działaniu w Editable Poly...


Piodew
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Jestem nowy i mam następujący problem.

 

Rozciągnąłem w Editable Poly poprzez vertex'y boxy do takiego kształtu:

clipboard01pt.jpg

 

 

Po czym chciałem nałożyć na nie materiał - cegłę, wynik:

clipboard02ru.jpg

 

Jak zrobić aby cegła była rozmieszczona równomiernie i nie rozmywała się tam gdzie bawiłem się na vertex'ach?

Może należy zrobić to innym sposobem?

Jest trochę lepiej gdy użyje się opcji Boolean w Compound Object czyli łącząc box z cylindrem, tylko że na łączeniu tych dwóch figur powstają dziwolągi...

 

Proszę o pomoc...

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy