Piodew Napisano 9 Marzec 2013 Napisano 9 Marzec 2013 Witam Jestem nowy i mam następujący problem. Rozciągnąłem w Editable Poly poprzez vertex'y boxy do takiego kształtu: Po czym chciałem nałożyć na nie materiał - cegłę, wynik: Jak zrobić aby cegła była rozmieszczona równomiernie i nie rozmywała się tam gdzie bawiłem się na vertex'ach? Może należy zrobić to innym sposobem? Jest trochę lepiej gdy użyje się opcji Boolean w Compound Object czyli łącząc box z cylindrem, tylko że na łączeniu tych dwóch figur powstają dziwolągi... Proszę o pomoc... Pozdrawiam
mirach Napisano 9 Marzec 2013 Napisano 9 Marzec 2013 musisz nalozyc na obiekt mapowanie textury. UVW Map albo Unwrap, w tym wypadku zwykle UVW map wystarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się