Napisano 10 Marzec 201312 l Cześć, mam parę pytań, proszę Was o pomoc, bo już nie wiem o co chodzi... strzeliłem sobie przykładową rzecz, bawiłem się ustawieniami, od jakiegoś czasu próbuję ogarnąć jakoś lepiej render2texture, ale ehh... 1 - tutaj obrazek: http://i48.tinypic.com/2woyuf5.png Powiedzcie mi, w jaki sposób mam się pozbyć postrzępionych krawędzi w scanline? bo już serio nie wiem. albo ze stresu przeoczyłem jakąś prostą głupią rzecz... w zwykłym renderze jest ok (obrazek ponizej), w render to texture - tak jak widać tutaj... (pod kreską jest render to texture v-ray) 2 - tutaj obrazek: http://oi49.tinypic.com/5x8ies.jpg Render vray / scanline jest nawet ok. ale czemu jak zrobię render to texture (diffuse jak powyżej) to jakość tekstury aż tak się psuje? czy coś pomijam? czegoś nie włączam? ustawienia przy wypalaniu tekstury i przy 'zwyklym' renderingu takie same.
Napisano 11 Marzec 201312 l Autor Serio nikt nie ma żadnego pomysłu? :( http://answers.unity3d.com/questions/330611/render-to-texture-getting-blurry-results.html -> tutaj podobna sytuacja, acz bez wyjaśnienia...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto