Damnian Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Cześć, mam parę pytań, proszę Was o pomoc, bo już nie wiem o co chodzi... strzeliłem sobie przykładową rzecz, bawiłem się ustawieniami, od jakiegoś czasu próbuję ogarnąć jakoś lepiej render2texture, ale ehh... 1 - tutaj obrazek: http://i48.tinypic.com/2woyuf5.png Powiedzcie mi, w jaki sposób mam się pozbyć postrzępionych krawędzi w scanline? bo już serio nie wiem. albo ze stresu przeoczyłem jakąś prostą głupią rzecz... w zwykłym renderze jest ok (obrazek ponizej), w render to texture - tak jak widać tutaj... (pod kreską jest render to texture v-ray) 2 - tutaj obrazek: http://oi49.tinypic.com/5x8ies.jpg Render vray / scanline jest nawet ok. ale czemu jak zrobię render to texture (diffuse jak powyżej) to jakość tekstury aż tak się psuje? czy coś pomijam? czegoś nie włączam? ustawienia przy wypalaniu tekstury i przy 'zwyklym' renderingu takie same. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damnian Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 Serio nikt nie ma żadnego pomysłu? :( http://answers.unity3d.com/questions/330611/render-to-texture-getting-blurry-results.html -> tutaj podobna sytuacja, acz bez wyjaśnienia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now