Damnian Napisano 10 Marzec 2013 Share Napisano 10 Marzec 2013 Cześć, mam parę pytań, proszę Was o pomoc, bo już nie wiem o co chodzi... strzeliłem sobie przykładową rzecz, bawiłem się ustawieniami, od jakiegoś czasu próbuję ogarnąć jakoś lepiej render2texture, ale ehh... 1 - tutaj obrazek: http://i48.tinypic.com/2woyuf5.png Powiedzcie mi, w jaki sposób mam się pozbyć postrzępionych krawędzi w scanline? bo już serio nie wiem. albo ze stresu przeoczyłem jakąś prostą głupią rzecz... w zwykłym renderze jest ok (obrazek ponizej), w render to texture - tak jak widać tutaj... (pod kreską jest render to texture v-ray) 2 - tutaj obrazek: http://oi49.tinypic.com/5x8ies.jpg Render vray / scanline jest nawet ok. ale czemu jak zrobię render to texture (diffuse jak powyżej) to jakość tekstury aż tak się psuje? czy coś pomijam? czegoś nie włączam? ustawienia przy wypalaniu tekstury i przy 'zwyklym' renderingu takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damnian Napisano 11 Marzec 2013 Autor Share Napisano 11 Marzec 2013 Serio nikt nie ma żadnego pomysłu? :( http://answers.unity3d.com/questions/330611/render-to-texture-getting-blurry-results.html -> tutaj podobna sytuacja, acz bez wyjaśnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się