Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodź nie jestem fanem vizek i wnętrz to popracuj troche nad materiałami. Kubek np. co najmniej taki jak twój czarny materiał.(gloss)

bumpik na poduszkach przydałby sie żeby wydobyć fakturę materiału i chyba troszke to lewitują twoje przedmioty zdeka.

Napisano

może to tylko wrażenie, ale mi się wydaje, że coś z proporcjami nie tak. albo lampka za duża, albo ten kaloryfer za mały. robiłeś te modele wg prawdziwych rozmiarów czy na oko? ogólnie spoko.

Napisano

@mulholland sprawdzę wersję z białym kaloryferem ale może wtedy zleje się kolorystycznie ze ścianą

 

@marcin wymiarów lampki nie miałem ale starałem się zachować rozmiary i proporcje, kaloryfer ma 57cm wysokosci i 63cm szerokosci a lampka ma 50 cm wysokosci, klosz ma radius 8cm

Napisano

Jest zdecydowanie zbyt czysto. Od razu widać, że to render. Powinieneś dodać trochę grain'u. Kompozycyjnie kaloryfer nie pasuje. Otwarta książka i kubek są mocno osadzone na ziemi, jednakże stos książek wydaje się lekko lewitować, nie widzę też zbytnio wyciemnienia na styku poduszki i podłogi.

 

Kaloryfer jest zrobiony z chromu, pokrycie go białą farbą byłoby dobrym posunięciem (jak zasugerowane wyżej). Kubek jest zrobiony ze sztywnej tkaniny. Albo zjechałeś mu 'glossy' w dół na maksa, albo roughness podbiłeś do jedynki. Podłoga ma za duże szczeliny. Bump mógłby być trochę większy.

 

Lampa jako model jest fajna. Materiał też nie byłby zły, gdybyś używał HDR'ek. Patrząc na lampę od razu mogę stwierdzić, że pokój jest pusty, a refleksy dość ubogie przez brak informacji przenoszonej przez światło. Obniżyłbym gloss'y w związku z tym.

 

Patrząc na refleksy w lampce, wszystkie ściany masz białe (?) i refleks padający z sufitu na podstawkę lampy też jest biały.

 

Mógłbyś poeksperymentować z kolorami ścian i sufitu, których nie widać w kadrze. Masz na razie ciepłą lampkę i pochmurny dzień, jednakże najważniejszym 'światłem' w scenie zawsze są obiekty. To one dyktują światłu jak się zachowywać, a nie na odwrót. Możesz diametralnie zmienić absorpcję światła i nastrój manipulując otoczeniem. Wzbogacisz refleksy w obiektach dodając trochę wariacji kolorystycznej.

Napisano

Macie Panowie oko:) bo ksiażki i kubek były w powietrzu.

@Krystof Materiał kubka ma Reflect (59,59,59) i Refl.gloss 0,65 faktycznie może przesadziłem. Podbić glossiness czy zmienić kolor reflect ? Ściany i sufit są białe a pokój pusty. Spróbuje pobawić się kolorami ścian i sufitu. Obecnie mam Vray sun +sky oraz VrayLight plane przed oknem(z opcją skylight) ale jak bym chciał użyć tak jak mówisz HDR to jakie oświetlenie ? Vray Dome z HDR lub VraySun bez Sky i Dome z HDR

Napisano

Z refleksami i i glossem zawsze możesz eksperymentować. Kolor refleksu ustawiłbym na biały. Jego siłę kontrolowałbym multiplay'erem. Chyba, że chcesz by ten kubek był metalowy. Metal ma refleksy koloru diffuse.

 

HDR'ka powinna dodać trochę do sceny. Zdecydowanie użyłbym światła i HDR. Jednakże musisz dostosować światło do HDR'ki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności