Skocz do zawartości

3dmax zbrush pytanie


quantum77fx

Rekomendowane odpowiedzi

Tworze modele w zbruszu napinam się nad szczegółami ale obecnie zastanawiam się czy nie popełniam błędu. Mam scenariusz pewnej wymyślonej przeze mnie historii potrzebuje kilka postaci i robię je w zbruszu postacie typu human już mam zaś robię postacie zmechanizowane które mają ruchome części jak silniczki wsporniki itd.

 

by było obrazowo zaś to nie jest moje dzieło

http://www.renderu.com/gallery/show_work.php?work_id=81421

 

Podałem przykład którego nie jestem autorem ale poglądowo mając taką postać docelowo chcąc ją animować w 3dmax czy takie elementy jak wsporniki silniczki będę mógł wprowadzić w ruch? Czy może powinienem w zbrushu pominąć te elementy i zrobić je oddzielnie w maxie?

 

Nie wiem czy zrozumiale napisałem ale wierzę w waszą inteligencję i liczę na pomoc bo jeżeli np wsporników zrobionych w zbruszu nie dam rady animować to szkoda energii na modelowanie szczegółów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności