Jump to content

3dmax zbrush pytanie


quantum77fx
 Share

Recommended Posts

Tworze modele w zbruszu napinam się nad szczegółami ale obecnie zastanawiam się czy nie popełniam błędu. Mam scenariusz pewnej wymyślonej przeze mnie historii potrzebuje kilka postaci i robię je w zbruszu postacie typu human już mam zaś robię postacie zmechanizowane które mają ruchome części jak silniczki wsporniki itd.

 

by było obrazowo zaś to nie jest moje dzieło

http://www.renderu.com/gallery/show_work.php?work_id=81421

 

Podałem przykład którego nie jestem autorem ale poglądowo mając taką postać docelowo chcąc ją animować w 3dmax czy takie elementy jak wsporniki silniczki będę mógł wprowadzić w ruch? Czy może powinienem w zbrushu pominąć te elementy i zrobić je oddzielnie w maxie?

 

Nie wiem czy zrozumiale napisałem ale wierzę w waszą inteligencję i liczę na pomoc bo jeżeli np wsporników zrobionych w zbruszu nie dam rady animować to szkoda energii na modelowanie szczegółów....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy