Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tworze modele w zbruszu napinam się nad szczegółami ale obecnie zastanawiam się czy nie popełniam błędu. Mam scenariusz pewnej wymyślonej przeze mnie historii potrzebuje kilka postaci i robię je w zbruszu postacie typu human już mam zaś robię postacie zmechanizowane które mają ruchome części jak silniczki wsporniki itd.

 

by było obrazowo zaś to nie jest moje dzieło

http://www.renderu.com/gallery/show_work.php?work_id=81421

 

Podałem przykład którego nie jestem autorem ale poglądowo mając taką postać docelowo chcąc ją animować w 3dmax czy takie elementy jak wsporniki silniczki będę mógł wprowadzić w ruch? Czy może powinienem w zbrushu pominąć te elementy i zrobić je oddzielnie w maxie?

 

Nie wiem czy zrozumiale napisałem ale wierzę w waszą inteligencję i liczę na pomoc bo jeżeli np wsporników zrobionych w zbruszu nie dam rady animować to szkoda energii na modelowanie szczegółów....

  • Wyświetleń 587
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności