Napisano 18 Marzec 201312 l Tworze modele w zbruszu napinam się nad szczegółami ale obecnie zastanawiam się czy nie popełniam błędu. Mam scenariusz pewnej wymyślonej przeze mnie historii potrzebuje kilka postaci i robię je w zbruszu postacie typu human już mam zaś robię postacie zmechanizowane które mają ruchome części jak silniczki wsporniki itd. by było obrazowo zaś to nie jest moje dzieło http://www.renderu.com/gallery/show_work.php?work_id=81421 Podałem przykład którego nie jestem autorem ale poglądowo mając taką postać docelowo chcąc ją animować w 3dmax czy takie elementy jak wsporniki silniczki będę mógł wprowadzić w ruch? Czy może powinienem w zbrushu pominąć te elementy i zrobić je oddzielnie w maxie? Nie wiem czy zrozumiale napisałem ale wierzę w waszą inteligencję i liczę na pomoc bo jeżeli np wsporników zrobionych w zbruszu nie dam rady animować to szkoda energii na modelowanie szczegółów....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto