Napisano 25 Marzec 201312 l [ATTACH=CONFIG]89914[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89915[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89916[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89917[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89918[/ATTACH] Witam wszystkich, Jestem nowym użytkownikiem max3d.pl. To mój pierwszy post i chciałem poddać waszej ocenie mój pierwszy model samochodu. Proszę o konstruktywne opinie. Całość zrobiona w Blenderze i wyrenderowane za pomocą renderera cycles. Jedynie ostatnia grafika, gdzie auto jest wpasowane w zdjęcie parkingu zostało muśnięte postprodukcja w photoshopie.
Napisano 25 Marzec 201312 l Pierwsze co rzuca się w oczy to czerń grilla, opon i szyby... moim zdaniem wymaga to rozjaśnienia i wydobycia detalu. Po za tym całkiem przyzwoicie :)
Napisano 27 Marzec 201312 l Autor [ATTACH=CONFIG]89940[/ATTACH] Oświetliłem nieco przód auta. Czerń szyb wynika z tego że nie mam zrobionego wnętrza auta.
Napisano 27 Marzec 201312 l Nie widać tego dokładnie, ale o ile mnie oko nie myli to sam grill - tzn jego geometria wydaje się prosta i nie chwyta odbić. Może nie użyleś Bevela na krawędziach? Nawet jeśli użyłeś materiału który nie odbija światła to i tak dla wydobycia bryły warto nadać tej maskownicy przestrzeni. Poniżej front audi dla porównania.
Napisano 27 Marzec 201312 l Autor [ATTACH=CONFIG]89944[/ATTACH] Co do grilla to modelując go trochę się przyłożyłem. Zmieniłem materiał grilla na mniej absorbujący światło. Teraz chyba lepiej widać jak został wymodelowany
Napisano 27 Marzec 201312 l Zdecydowanie lepiej. Coś jeszcze nie gra na łączeniu przedniego nadkola z resztą karoserii. Linia karoserii powinna iść zdaje się nieco wyżej...( mam na myśli odstęp od maski na samym szczycie przedniego nadkola ) Jeszcze jedno, patrząc na bok pojazdu i odbicia na lakierze... Tylne nadkole i drzwi sprawiają wrażenie jakby miały nadany nieco inny materiał względem przedniego nadkola i maski silnika - może to kwestia materiału , lub normali
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto