Skocz do zawartości

trumna wampira


zbuffer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hmmm, nie jest źle, ale ta piwnica wygląda jakby była posypana popiołem, przy czym sam podest i trumna jakimś cudem tego uniknęły:-/ Wygląda mi to na mieszanie w szopie. Jeśli chcesz zrobić różnicowanie planów poprzez regulowanie głębi ostrości, to jest taka funkcja w maxie. Poza tym dobrze byłoby, aby było trochę ciemniej z tyłu. Tekstury mi się podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że podbudowały cię niektóre pracce na forum... :D z jednej strony dobrze, z drugiej strony, daje mocno do myślenia...

Modellingu tutaj niewiele, więc przejdę do tekstur.

Tekstury są rozciągnięte na ścianach, są strasznie płaskie (przecież to stary mur!) . Sama trumna trochę lepiej, chociaż rendering i tak wszystko psuje.

Najgorsze w tej scenie jest oświetlenie. Niby źródłem jest wejście, ale dziwne rzeczy dzieją się na przeciwległej do kamery ścianie... Na wpół podświetlona(dlaczego?!) . Zrób direct światło przez drzwi i wstaw ambien nad miejscem gdzie pada światło(na ziemi). Może dodaj jakiś świecznik w prawym rogu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za fachowe opinie.

Salvator, co dokładnie miałeś na myśli mówic że podbudowały mnie niektóre prace na forum?! a tak a propos grafiki: wiem że światło jest dziwne, ale to dlatego, że musiałem "nieco" namieszać żeby trumna była oświetlona ;)

Wielka_Siostra, ten "popiół" a właściwie kurz to mgła wolumetryczna...ale o podeście faktycznie zapomniałem ;) A co do zabawy z głębią ostrości to mam taką wersję tej grafiki, w której ją wykorzystałem, ale akurat wrzuciłem inną ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz ja coś powiem :). Po prawej stronie widać powtarzającą się teksturę, według mnie nie pasuje ta texturka zbytnio na ziemie, raczej jakaś betonowa itp. światło jakoś dziwnie wypada nie tylko z drzwi ale i ze ściany, co conajmiej dziwnie wygląda. żechyba tam jeszcze jakieś okienko to ok :). To tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności