zbuffer Napisano 21 Sierpień 2004 Share Napisano 21 Sierpień 2004 Witam! Właśnie postanowiłem wpisać się wreszcie na forum! ;) Poniżej wrzucam moją dosyć starą prackę. Czekam na opinie... P.S. Użyłem 3ds maxa 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wielka_Siostra Napisano 21 Sierpień 2004 Share Napisano 21 Sierpień 2004 Hmmm, nie jest źle, ale ta piwnica wygląda jakby była posypana popiołem, przy czym sam podest i trumna jakimś cudem tego uniknęły:-/ Wygląda mi to na mieszanie w szopie. Jeśli chcesz zrobić różnicowanie planów poprzez regulowanie głębi ostrości, to jest taka funkcja w maxie. Poza tym dobrze byłoby, aby było trochę ciemniej z tyłu. Tekstury mi się podobają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 21 Sierpień 2004 Share Napisano 21 Sierpień 2004 Widać, że podbudowały cię niektóre pracce na forum... :D z jednej strony dobrze, z drugiej strony, daje mocno do myślenia... Modellingu tutaj niewiele, więc przejdę do tekstur. Tekstury są rozciągnięte na ścianach, są strasznie płaskie (przecież to stary mur!) . Sama trumna trochę lepiej, chociaż rendering i tak wszystko psuje. Najgorsze w tej scenie jest oświetlenie. Niby źródłem jest wejście, ale dziwne rzeczy dzieją się na przeciwległej do kamery ścianie... Na wpół podświetlona(dlaczego?!) . Zrób direct światło przez drzwi i wstaw ambien nad miejscem gdzie pada światło(na ziemi). Może dodaj jakiś świecznik w prawym rogu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbuffer Napisano 22 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2004 Dzięki za fachowe opinie. Salvator, co dokładnie miałeś na myśli mówic że podbudowały mnie niektóre prace na forum?! a tak a propos grafiki: wiem że światło jest dziwne, ale to dlatego, że musiałem "nieco" namieszać żeby trumna była oświetlona ;) Wielka_Siostra, ten "popiół" a właściwie kurz to mgła wolumetryczna...ale o podeście faktycznie zapomniałem ;) A co do zabawy z głębią ostrości to mam taką wersję tej grafiki, w której ją wykorzystałem, ale akurat wrzuciłem inną ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 23 Sierpień 2004 Share Napisano 23 Sierpień 2004 No to teraz ja coś powiem :). Po prawej stronie widać powtarzającą się teksturę, według mnie nie pasuje ta texturka zbytnio na ziemie, raczej jakaś betonowa itp. światło jakoś dziwnie wypada nie tylko z drzwi ale i ze ściany, co conajmiej dziwnie wygląda. żechyba tam jeszcze jakieś okienko to ok :). To tyle ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi