Gość larry43 Napisano 31 Marzec 2013 Share Napisano 31 Marzec 2013 Witam Od niedawna używam maxa i nie znam wszystkich funkcji dobrze. Moje pytanko dotyczy mapowania mianowicie co mogę zrobić żeby render map nie miał żadnych ubytków polygonów. [ATTACH=CONFIG]89964[/ATTACH] z góry dzięki za informacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 1 Kwiecień 2013 Share Napisano 1 Kwiecień 2013 Eem, co ty zrobiłeś z tą mapą ? Wyrenderowałeś w rozdziałce 100x100 i później w paincie powiększałeś ? xD Na oko wygląda to na błędy wynikające z bardzo małej rozdzielczości. Po wykonaniu ładnego unwrapa wyrenderuj to w większej rozdzielczości, jeśli chcesz użyć tego w maxie to naprawdę mogą to być rozmiary rzędu 1, 2, 4 albo i 8k piksli na jeden bok :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość larry43 Napisano 1 Kwiecień 2013 Share Napisano 1 Kwiecień 2013 Już sobie poradziłem z tym problemem nie wiem czy to wina kompa czy nie ze takie siatki robił po prostu podzieliłem ten obiekt na kilka elementów i każdy z osobna unwrapem potraktowałem teraz jest dużo lepiej. Wcześniej może po prostu za dużo polygonów miała siatka i dlatego ale to tylko moje przypuszczenia. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się