Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Od niedawna używam maxa i nie znam wszystkich funkcji dobrze.

Moje pytanko dotyczy mapowania mianowicie co mogę zrobić żeby render map nie miał żadnych ubytków polygonów.

[ATTACH=CONFIG]89964[/ATTACH]

z góry dzięki za informacje :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 975
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Eem, co ty zrobiłeś z tą mapą ? Wyrenderowałeś w rozdziałce 100x100 i później w paincie powiększałeś ? xD

 

Na oko wygląda to na błędy wynikające z bardzo małej rozdzielczości.

 

Po wykonaniu ładnego unwrapa wyrenderuj to w większej rozdzielczości, jeśli chcesz użyć tego w maxie to naprawdę mogą to być rozmiary rzędu 1, 2, 4 albo i 8k piksli na jeden bok :P

Napisano

Już sobie poradziłem z tym problemem nie wiem czy to wina kompa czy nie ze takie siatki robił po prostu podzieliłem ten obiekt na kilka elementów i każdy z osobna unwrapem potraktowałem teraz jest dużo lepiej. Wcześniej może po prostu za dużo polygonów miała siatka i dlatego ale to tylko moje przypuszczenia. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.