Skocz do zawartości

Mapowanie problem


Gość larry43

Rekomendowane odpowiedzi

Gość larry43

Witam

Od niedawna używam maxa i nie znam wszystkich funkcji dobrze.

Moje pytanko dotyczy mapowania mianowicie co mogę zrobić żeby render map nie miał żadnych ubytków polygonów.

[ATTACH=CONFIG]89964[/ATTACH]

z góry dzięki za informacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eem, co ty zrobiłeś z tą mapą ? Wyrenderowałeś w rozdziałce 100x100 i później w paincie powiększałeś ? xD

 

Na oko wygląda to na błędy wynikające z bardzo małej rozdzielczości.

 

Po wykonaniu ładnego unwrapa wyrenderuj to w większej rozdzielczości, jeśli chcesz użyć tego w maxie to naprawdę mogą to być rozmiary rzędu 1, 2, 4 albo i 8k piksli na jeden bok :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość larry43

Już sobie poradziłem z tym problemem nie wiem czy to wina kompa czy nie ze takie siatki robił po prostu podzieliłem ten obiekt na kilka elementów i każdy z osobna unwrapem potraktowałem teraz jest dużo lepiej. Wcześniej może po prostu za dużo polygonów miała siatka i dlatego ale to tylko moje przypuszczenia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności