Napisano 31 Marzec 201312 l Witam Od niedawna używam maxa i nie znam wszystkich funkcji dobrze. Moje pytanko dotyczy mapowania mianowicie co mogę zrobić żeby render map nie miał żadnych ubytków polygonów. [ATTACH=CONFIG]89964[/ATTACH] z góry dzięki za informacje :)
Napisano 1 Kwiecień 201312 l Eem, co ty zrobiłeś z tą mapą ? Wyrenderowałeś w rozdziałce 100x100 i później w paincie powiększałeś ? xD Na oko wygląda to na błędy wynikające z bardzo małej rozdzielczości. Po wykonaniu ładnego unwrapa wyrenderuj to w większej rozdzielczości, jeśli chcesz użyć tego w maxie to naprawdę mogą to być rozmiary rzędu 1, 2, 4 albo i 8k piksli na jeden bok :P
Napisano 1 Kwiecień 201312 l Już sobie poradziłem z tym problemem nie wiem czy to wina kompa czy nie ze takie siatki robił po prostu podzieliłem ten obiekt na kilka elementów i każdy z osobna unwrapem potraktowałem teraz jest dużo lepiej. Wcześniej może po prostu za dużo polygonów miała siatka i dlatego ale to tylko moje przypuszczenia. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto