Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Od niedawna używam maxa i nie znam wszystkich funkcji dobrze.

Moje pytanko dotyczy mapowania mianowicie co mogę zrobić żeby render map nie miał żadnych ubytków polygonów.

[ATTACH=CONFIG]89964[/ATTACH]

z góry dzięki za informacje :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 970
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Eem, co ty zrobiłeś z tą mapą ? Wyrenderowałeś w rozdziałce 100x100 i później w paincie powiększałeś ? xD

 

Na oko wygląda to na błędy wynikające z bardzo małej rozdzielczości.

 

Po wykonaniu ładnego unwrapa wyrenderuj to w większej rozdzielczości, jeśli chcesz użyć tego w maxie to naprawdę mogą to być rozmiary rzędu 1, 2, 4 albo i 8k piksli na jeden bok :P

Napisano

Już sobie poradziłem z tym problemem nie wiem czy to wina kompa czy nie ze takie siatki robił po prostu podzieliłem ten obiekt na kilka elementów i każdy z osobna unwrapem potraktowałem teraz jest dużo lepiej. Wcześniej może po prostu za dużo polygonów miała siatka i dlatego ale to tylko moje przypuszczenia. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności