Napisano 23 Sierpień 200420 l Witam :) Może to dziwne pytanie, ale nie wiem jak to zrobić. Mianowicie mam duży obiekt w kształcie ... eee ... dziwnym :P ... i skasowałem przypadkiem polygona ... no i mam dziurę ... jak może ją załatać, tak żeby wyglądało jak wyglądało?
Napisano 23 Sierpień 200420 l w sub poly wlaczasz "create" i klikasz na okolo w wertexy ktore mają twozyc polygon przerób 2 ostatnie (podziekowania dla hindusa za material) ;)
Napisano 25 Sierpień 200420 l A jeżeli jest to jedyna dziura w obiekcie to wybierasz modyfikator capholes. Potem tylko colapse i możesz się dalej bawić.
Napisano 25 Sierpień 200420 l Autor Wiem że teraz odbiegne od tematu, ale jako by nie było, to jest maly związek z mym pytaniem numer2 :) Polygona już umiem postawić, gdy go strace (skasuje) ... ale teraz mam inny przypadek: Chciałbym zespolić ze sobą dwa polygony by konstrukcja była jednolita ... do tej pory zwyczajnie przeciągałem jednego poly'ego w inny poly. No ale sądze że można je jakoś, elegancko zespolić. Tak jak w spline, vertexy można za pomocą opcji "Fuse" ... bawiłem się różnymi opcjami ale ostatecznie to mi nic nie wyszło konkretnego. Jak to zrobić?
Napisano 25 Sierpień 200420 l hehe http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=130406 (ludzie uzywajcie search) :)
Napisano 25 Sierpień 200420 l Autor hehe http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=130406 (ludzie uzywajcie search) :) Wielkie dzięki :) ... i postaram się kożystać w przyszłości z rady (częściej :P )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto