Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

 

Może to dziwne pytanie, ale nie wiem jak to zrobić. Mianowicie mam duży obiekt w kształcie ... eee ... dziwnym :P ... i skasowałem przypadkiem polygona ... no i mam dziurę ... jak może ją załatać, tak żeby wyglądało jak wyglądało?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sub poly wlaczasz "create" i klikasz na okolo w wertexy ktore mają twozyc polygon

 

przerób 2 ostatnie (podziekowania dla hindusa za material) ;)

pomoc.GIF

Napisano

A jeżeli jest to jedyna dziura w obiekcie to wybierasz modyfikator capholes. Potem tylko colapse i możesz się dalej bawić.

Napisano
  • Autor

Wiem że teraz odbiegne od tematu, ale jako by nie było, to jest maly związek z mym pytaniem numer2 :)

 

Polygona już umiem postawić, gdy go strace (skasuje) ... ale teraz mam inny przypadek:

 

sssc12.JPG

 

Chciałbym zespolić ze sobą dwa polygony by konstrukcja była jednolita ... do tej pory zwyczajnie przeciągałem jednego poly'ego w inny poly. No ale sądze że można je jakoś, elegancko zespolić. Tak jak w spline, vertexy można za pomocą opcji "Fuse" ... bawiłem się różnymi opcjami ale ostatecznie to mi nic nie wyszło konkretnego. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności