Huter Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Witam :) Może to dziwne pytanie, ale nie wiem jak to zrobić. Mianowicie mam duży obiekt w kształcie ... eee ... dziwnym :P ... i skasowałem przypadkiem polygona ... no i mam dziurę ... jak może ją załatać, tak żeby wyglądało jak wyglądało?
Marcin Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 w sub poly wlaczasz "create" i klikasz na okolo w wertexy ktore mają twozyc polygon przerób 2 ostatnie (podziekowania dla hindusa za material) ;)
Bacry Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 A jeżeli jest to jedyna dziura w obiekcie to wybierasz modyfikator capholes. Potem tylko colapse i możesz się dalej bawić.
Huter Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 Wiem że teraz odbiegne od tematu, ale jako by nie było, to jest maly związek z mym pytaniem numer2 :) Polygona już umiem postawić, gdy go strace (skasuje) ... ale teraz mam inny przypadek: Chciałbym zespolić ze sobą dwa polygony by konstrukcja była jednolita ... do tej pory zwyczajnie przeciągałem jednego poly'ego w inny poly. No ale sądze że można je jakoś, elegancko zespolić. Tak jak w spline, vertexy można za pomocą opcji "Fuse" ... bawiłem się różnymi opcjami ale ostatecznie to mi nic nie wyszło konkretnego. Jak to zrobić?
Plastique Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 hehe http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=130406 (ludzie uzywajcie search) :)
Huter Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 hehe http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=130406 (ludzie uzywajcie search) :) Wielkie dzięki :) ... i postaram się kożystać w przyszłości z rady (częściej :P )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się