Napisano 22 Kwiecień 201311 l Zgłaszam swój udział. Wkrótce wrzucę coś ciekawego. Edytowane 25 Kwiecień 201311 l przez Mikołaj
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Autor Jutro wstawię opis tej pracy Edytowane 23 Kwiecień 201311 l przez Mikołaj
Napisano 25 Kwiecień 201311 l Autor Tytuł pracy: Interaktywny mebel W idealnym miejscu pracy artysty CG nie powinny znajdować się przedmioty, które zwykle przeszkadzają w pracy lub stwarzają dyskomfort. Przestrzenne ukształtowanie każdego miejsca pracy, oprócz z góry narzuconych zasad ergonomicznych, powinno być modyfikowane przez każdego użytkownika. Mając tego świadomość postanowiłem wprowadzić następujące rozwiązania: 1. Element poziomy, czyli blat, byłby jednocześnie panelem dotykowym i miejscem, na którym można postawić rzeczy potrzebne w pracy. Położenie 5 palców lewej ręki w dowolnym miejscu na panelu spowodowałoby automatyczne wyświetlenie pod nią dotykowej klawiatury, którą można dowolnie przesuwać. Myszka istniałaby jako wyświetlane 3 przyciski, z czego jeden pełniłby funkcję rolki. Miejsce na tablet byłoby skalowalne. Panel posiadałby funkcję wyświetlania dowolnych narzędzi w dowolnym miejscu. 2. Pionowa, wygięta ściana to wyświetlacz, zakrzywiony w ten sposób, że spojrzenie w jeden i drugi jego kraniec z miejsca osoby siedzącej przy stanowisku wiązałoby się z obrotem głowy o 90 stopni. 3. Ten interaktywny mebel byłby zupełnie pozbawiony kabli. Kable są niepotrzebną gęstwiną, na której zbiera się kurz. Szukanie odpowiednich wejść/portów dla kabli niepotrzebnie zabiera czas. Obecność kabli wiąże się z niebezpieczeństwem przypadkowego potknięcia się o nie i uszkodzeniem sprzętu. Pod panelem dotykowym można ustawiać dowolne meble i rzeczy. Ergonomia: wygodny fotel z regulowaną wysokością siedziska, położenia zagłówka i oparć pod ręce. Intuicyjność: panel dotykowy wyposażony w programowalne gesty. Wygoda: Miejsce wyświetlanych elementów na blacie jest zależne od użytkownika.