Skocz do zawartości

Hair and Fur - Precomputed Dynamic


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Chciałbym się was poradzić odnośnie "precomputed dynamics" w Hair and Fur. Sprawa wygląda następująco. Mam element, mam na nim modyfikator hair and fur. Animuję ruch obiektu, daję dynamikę na live i włosy latają jak trzeba. Następnie, zapisuję plik stat w wybranym miejscu, i daję symulacje ruchu, kończy się, dynamika przeskakuje na precomputed i ... włosy zachowują się absurdalnie :/

 

Zamiast poprawnie zareagować na ruch, reaguję one zupełnie nie logicznie i wbrew prawom fizyki :/

 

Mianowicie, po starcie opadają (to jest prawdiłowe), jednak następnie, gdy obiekt rusza, lecą one do przodu ... bardzo powoli i pod koniec ruchu leżą niemal płasko co było by nawet logiczne przy jakiejś olbrzymiej prędkości gdyby nie to, że są one zwrócone w złym kierunku :P

 

Męczę się z tym trzeci dzień, będę wdzięczny za każde wskazówki :)

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności