Zernat Napisano 24 Kwiecień 2013 Share Napisano 24 Kwiecień 2013 Witam. Chciałbym się was poradzić odnośnie "precomputed dynamics" w Hair and Fur. Sprawa wygląda następująco. Mam element, mam na nim modyfikator hair and fur. Animuję ruch obiektu, daję dynamikę na live i włosy latają jak trzeba. Następnie, zapisuję plik stat w wybranym miejscu, i daję symulacje ruchu, kończy się, dynamika przeskakuje na precomputed i ... włosy zachowują się absurdalnie :/ Zamiast poprawnie zareagować na ruch, reaguję one zupełnie nie logicznie i wbrew prawom fizyki :/ Mianowicie, po starcie opadają (to jest prawdiłowe), jednak następnie, gdy obiekt rusza, lecą one do przodu ... bardzo powoli i pod koniec ruchu leżą niemal płasko co było by nawet logiczne przy jakiejś olbrzymiej prędkości gdyby nie to, że są one zwrócone w złym kierunku :P Męczę się z tym trzeci dzień, będę wdzięczny za każde wskazówki :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się