Napisano 24 Kwiecień 201311 l Witam. Chciałbym się was poradzić odnośnie "precomputed dynamics" w Hair and Fur. Sprawa wygląda następująco. Mam element, mam na nim modyfikator hair and fur. Animuję ruch obiektu, daję dynamikę na live i włosy latają jak trzeba. Następnie, zapisuję plik stat w wybranym miejscu, i daję symulacje ruchu, kończy się, dynamika przeskakuje na precomputed i ... włosy zachowują się absurdalnie :/ Zamiast poprawnie zareagować na ruch, reaguję one zupełnie nie logicznie i wbrew prawom fizyki :/ Mianowicie, po starcie opadają (to jest prawdiłowe), jednak następnie, gdy obiekt rusza, lecą one do przodu ... bardzo powoli i pod koniec ruchu leżą niemal płasko co było by nawet logiczne przy jakiejś olbrzymiej prędkości gdyby nie to, że są one zwrócone w złym kierunku :P Męczę się z tym trzeci dzień, będę wdzięczny za każde wskazówki :) Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto