Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Chciałbym się was poradzić odnośnie "precomputed dynamics" w Hair and Fur. Sprawa wygląda następująco. Mam element, mam na nim modyfikator hair and fur. Animuję ruch obiektu, daję dynamikę na live i włosy latają jak trzeba. Następnie, zapisuję plik stat w wybranym miejscu, i daję symulacje ruchu, kończy się, dynamika przeskakuje na precomputed i ... włosy zachowują się absurdalnie :/

 

Zamiast poprawnie zareagować na ruch, reaguję one zupełnie nie logicznie i wbrew prawom fizyki :/

 

Mianowicie, po starcie opadają (to jest prawdiłowe), jednak następnie, gdy obiekt rusza, lecą one do przodu ... bardzo powoli i pod koniec ruchu leżą niemal płasko co było by nawet logiczne przy jakiejś olbrzymiej prędkości gdyby nie to, że są one zwrócone w złym kierunku :P

 

Męczę się z tym trzeci dzień, będę wdzięczny za każde wskazówki :)

 

Pozdrawiam.

  • Wyświetleń 727
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności