Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dałoby, by się w XSI zrobić coś takiego, aby zakładając, że sadzimy na jakiejś łące kwiatki każdy kwiatek miał losowy bend podporządkowany per instance(kombinuje z tym od jakiegoś czasu, ale nie mogę znaleźć jakoś sposobu).

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 6,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz nody o nazwie turbulize i randomize. One właśnie to robią

Napisano
  • Autor

Nie do końca, ponieważ random i turbolize działają per point, a bend działa per object, więc pojawia się błąd konwersji danych. Można zrobić array from set i modyfikować nim dane, ale to też nie chce działać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności