legomir Napisano 26 Kwiecień 2013 Napisano 26 Kwiecień 2013 Dałoby, by się w XSI zrobić coś takiego, aby zakładając, że sadzimy na jakiejś łące kwiatki każdy kwiatek miał losowy bend podporządkowany per instance(kombinuje z tym od jakiegoś czasu, ale nie mogę znaleźć jakoś sposobu).
Gordy Napisano 28 Kwiecień 2013 Napisano 28 Kwiecień 2013 Masz nody o nazwie turbulize i randomize. One właśnie to robią
legomir Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Napisano 29 Kwiecień 2013 Nie do końca, ponieważ random i turbolize działają per point, a bend działa per object, więc pojawia się błąd konwersji danych. Można zrobić array from set i modyfikować nim dane, ale to też nie chce działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się