runiul Napisano 30 Kwiecień 2013 Napisano 30 Kwiecień 2013 (edytowane) EDIT: Z przykroscia zawiadamiam ze mamy pelna obsade, zglaszac sie ciagle mozna jesli sie okaze ze miejsce sie jakies zwalnia to skontaktujemy sie z innymi ale jako ze nei lubimy robic rotacji dopoki ona jest niezbedna pozostaniemy w tym momencie z tymi ktorzy sie zglosili pierwsi spelniajacy nasze wymagania :) Pozdrawiam //-----------ponizej oryginalny post-------------// Witam, Aktualnie w naszej malej domowej firemce skladamy kilka tytulow gier z posrod ktorych jeden to gra 3d w kosmosie. Poszukuje osoby (lub nawet osob jesli sie trafi kilku dobrych) ktore sa zainteresowane wspolpraca w zamian za udzial w zyskach z produktu. W naszym zespole nie pracujemy na regularne pensje, ale nie jest to nasz pierwszy tytul wiec ryzyko nie jest az tak duze jak przy starterach. Zapraszam na www.muhagames.com ktore jest nasza oficjalna stronka. Jakich umiejetnosci wam potrzeba? - Dowolny program 3d w ktorym umeicie zrobic ladne statki/stacje kosmiczne, wraki i asteroidy... nic specjalnie wyszukanego. Ale musi byc low poly do gier. - Unwrap i texturowanie - wyksztalcenie: dowolne - wiek: legalny do pracy lub pozwolenie od rodzicow - plec: dowolna - lokacja: praca zdalna Dodatkowe zalety: - Doswiadczenie z animacja w grach i skinowanie - Pisanie shaderow np w CG - znajomosc Scaleforma - znajomosc Unity3d - doswaidczenie w Game Industry (najlepiej pozytywne doswaidczenia bo o te wcale nie latwo :P) kontakt: khash(at) muhagames.com Pozdrawiam Edytowane 6 Maj 2013 przez runiul
Rekomendowane odpowiedzi