Kasperski Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 Witam, przesiadłem się kilka dni temu z blendera na 3ds maxa i w ramach ćwiczeń postanowiłem wykonywać najnowsze sceny autorstwa Andrew-a Price-a (blenderguru.com) właśnie w tym programie. Właśnie napotkałem problem mianowicie chcę na obiekcie (zwykły plane) utworzyć sporo różnych obiektów (w tym przypadku kropel) i słowem kluczowym jest różnych gdyż w przypadku 1 obiektu po prostu zaznaczałem go i wybierałem z listy znajdującej się w zakładce Geometry - Compound objects / Scatter ale ta metoda nie działa dla kilku obiektów. I w związku z tym zadaje konkretne pytanie: jak utworzyć "particle system" (czy jak to zwał w 3ds maxie) używając różnych obektów? --- dla blenderowiczów: 1) Tworzenie różnych obiektów 2) Grupowanie tych obiektów 3) Dodawanie do głównego obiektu particle system 4) W particle system wybieramy Render / Group / Dupli group / nazwa grupy i jak to zrobić w 3ds maxie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się