Skocz do zawartości

Kasperski

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Kasperski's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Oprogramowanie: Blender Silnik graficzny: Cycles (400 samples, ~3h - jedno ujęcie) Ujęcie 1/4: Ujęcie 2/4: jutro wstawię po nocnym renderingu Ujęcie 3/4: -||- Ujęcie 4/4: -||- Proszę o porady które mógłbym zastosować w przyszłych wizualizacjach...
  2. Witam, przesiadłem się kilka dni temu z blendera na 3ds maxa i w ramach ćwiczeń postanowiłem wykonywać najnowsze sceny autorstwa Andrew-a Price-a (blenderguru.com) właśnie w tym programie. Właśnie napotkałem problem mianowicie chcę na obiekcie (zwykły plane) utworzyć sporo różnych obiektów (w tym przypadku kropel) i słowem kluczowym jest różnych gdyż w przypadku 1 obiektu po prostu zaznaczałem go i wybierałem z listy znajdującej się w zakładce Geometry - Compound objects / Scatter ale ta metoda nie działa dla kilku obiektów. I w związku z tym zadaje konkretne pytanie: jak utworzyć "particle system" (czy jak to zwał w 3ds maxie) używając różnych obektów? --- dla blenderowiczów: 1) Tworzenie różnych obiektów 2) Grupowanie tych obiektów 3) Dodawanie do głównego obiektu particle system 4) W particle system wybieramy Render / Group / Dupli group / nazwa grupy i jak to zrobić w 3ds maxie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności