carrido Napisano 18 Maj 2013 Share Napisano 18 Maj 2013 Witam czy ktoś wie jak zrobić kamera cut w Unity? Nie chcę mieć prezentacji tylko w locie ,chciałbym zrobić kilka ujęć jak w filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 20 Maj 2013 Share Napisano 20 Maj 2013 Najlepiej stworzyc pare kamer i kontrolowac ich depth - poniewaz tak ladnie podziekowales znowu lapaj scene :) CameraCUT.zip Na Main Camera masz scrypcik w ktorym tworzysz tablice kamer oraz tablice delayow przeskoku miedzy nimi - zobacz jak to jest zrobione w scenie. EDIT: Daje tez caly kod tego skryptu: using UnityEngine; using System.Collections; public class CameraCUT : MonoBehaviour { public Camera[] cameras; public float[] delays; private int _currentID = 0; void Start () { cameras[_currentID].depth = 100; cameras[_currentID + 1].depth = -100; StartCoroutine ( "nextCamera", delays[_currentID] ); } private IEnumerator nextCamera ( float delay ) { if ( _currentID + 1 { yield return new WaitForSeconds ( delay ); cameras[_currentID].depth = -100; _currentID++; cameras[_currentID].depth = 100; StartCoroutine ( "nextCamera", delays[_currentID] ); } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się