Skocz do zawartości

Unity Camera CUT


carrido

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Najlepiej stworzyc pare kamer i kontrolowac ich depth - poniewaz tak ladnie podziekowales znowu lapaj scene :)

CameraCUT.zip

 

Na Main Camera masz scrypcik w ktorym tworzysz tablice kamer oraz tablice delayow przeskoku miedzy nimi - zobacz jak to jest zrobione w scenie.

 

EDIT:

Daje tez caly kod tego skryptu:

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class CameraCUT : MonoBehaviour 
{
   public Camera[] cameras;
   public float[] delays;

   private int _currentID = 0;

   void Start () 
   {
       cameras[_currentID].depth = 100;
       cameras[_currentID + 1].depth = -100;
       StartCoroutine ( "nextCamera", delays[_currentID] );
   }

   private IEnumerator nextCamera ( float delay )
   {
       if ( _currentID + 1         {
           yield return new WaitForSeconds ( delay );
           cameras[_currentID].depth = -100;
           _currentID++;
           cameras[_currentID].depth = 100;
           StartCoroutine ( "nextCamera", delays[_currentID] );
       }
   }
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności