frelu Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 Witam! W maxie siedze już od jakiegoś czasu, ale od około pół roku "na poważnie - amatorsko". Bardzo proszę o konstruktywną krytykę oraz rady co można poprawić (a do poprawy jest wiele). Pozdrawiam Bartek
skalpel3d Napisano 29 Maj 2013 Napisano 29 Maj 2013 Tak naprawdę to bym na twoim miejscu zaczął od początku sam model jest okej ale warto poprawić w nim materiały: - cegły są płaskie daj do bumpa mapkę normal - materiał szyb jest do wymiany szczególnie tych narożnych to jednak nie maj byc tafle lustra - tynk to nie tynk :) zbuduj materiał tynku albo wykorzystując mapę cellular albo smoke warto także skorzystać z vraydirt -taras to bym w ogóle wywalił i zastosował floor generatora z multitexturą http://www.cg-source.com/floorgenerator.php -wykończenie blacha dachu materiał jest też do wymiany zerknij jak wyglądają materiały metali brush - schody z cegły to nie trafiony pomysł Co do pozostałych mankamentów trawka zapewne robiona displacemnetem jest koszmarna jesli nie masz dostepu do odpłatnych paluginów jak miltiscater czy forest pack pro to możesz wykorzystać darmowego http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/advanced-painter kolejna sprawa to jednak tło widać że jest wklejone wypłaszcza ci głębie całkowicie, no i odbicia zupełnie niespójne z całym obrazkiem zastosuj jakaś pożądną mapkę hdri do świecenia i otoczenie sceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się