Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam problem z normal mapą, gdyż jej siatka rozkłada się tragicznie, co widać na zamieszczonym screenie.

Postępuje tak ,że najpierw biorę Unwarp UVW, rozkładam siatkę, a jako ,że jest to obiekt okrągły to biorę rzut boczny.

potem z obiektu high poly renderuje Normalmapkę i nakładam na obiekt.

 

Pomijam jakiś ważny krok? Coś źle robię? Prosił bym o podpowiedź.

 

EDIT:

Chociaż jak wsadzam do standardowego materiału to wszystko gra, tylko na xoliulshader coś głupieje.

Edytowane przez latos

  • Wyświetleń 918
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności