Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Mam problem z normal mapą, gdyż jej siatka rozkłada się tragicznie, co widać na zamieszczonym screenie.

Postępuje tak ,że najpierw biorę Unwarp UVW, rozkładam siatkę, a jako ,że jest to obiekt okrągły to biorę rzut boczny.

potem z obiektu high poly renderuje Normalmapkę i nakładam na obiekt.

 

Pomijam jakiś ważny krok? Coś źle robię? Prosił bym o podpowiedź.

 

EDIT:

Chociaż jak wsadzam do standardowego materiału to wszystko gra, tylko na xoliulshader coś głupieje.

Edytowane przez latos
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności