Napisano 27 Maj 201311 l Witam, Zna ktoś z was może jakieś dobre i konkretne tutoriale na temat tworzenia różnej maści low poly drzew do gier takich jak Crysis itd. Ogólnie chodzi mi o jakieś fajne drzewa, a nie 2 plane'y skrzyżowane i tekstura na nich. Raczej mam na myśli jakich technik powinno się używać itd. Fajnie jakby taki tutorial zawierał też metodę teksturowania takich drzew, a nawet sculptowania detali (fajnie jakby to było w Mudboxie, ale Zbrush też mógłby być :D). Nie pogardzę też tutorialem drzewa z ręcznie malowaną teksturą, mam ogromne problemy z namalowaniem kory drzewa :). Wiele tutoriali jakich znalazłem na googlach traktuje albo o bardzo bardzo bardzo low poly drzewach, które wyglądają tragicznie, albo o very high poly (np. ten z thegnomeworkshop). Nie ma takiego, który pokazałby jak stworzyć fajne drzewka do takich gier jak Crysis 3, Bioshock itd., a mam z nimi ogromny problem ;(. Jeżeli wymagam za dużo to z góry przepraszam, ale jestem zdesperowany. Z góry dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam.
Napisano 27 Maj 201311 l http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/989/Creating-Plants-in-Maya%7B47%7DMental-Ray#.UaOqftK8AlE http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/993/Creating-Trees-in-Maya-%7B47%7D-Paint-Effects#.UaOqgNK8AlE Jeszcze był jeden niestety juz niedostępny(poza mniej oficjalnymi źródłami) http://www.digitaltutors.com/tutorial/358-Introduction-to-Maya-Paint-Effects Ustawiasz sobie odpowiedni count, lecisz z korą do zetki/muda tam robisz to jak chcesz(scultp był opisane w tym niedostępnym z gnomona) potem robisz sobie retopo pod podany w helpie od cry/udk count i tyle.
Napisano 2 Czerwiec 201311 l Autor To jeszcze dodatkowe pytanie, bo nie chcę drugiego tematu zakładać. Jakieś fajne tutoriale do skulptowania mięśni w Mudboxie? Wszystko pod ZBrusha jest robione, pod Mudboxa nic konkretnego nie umiem znaleźć ;(.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto