YackOO Napisano 25 Sierpień 2004 Share Napisano 25 Sierpień 2004 Witam. Żeby wszystko było jasne, opisze problem od początku. W programie Milkshape importowalem model z gry Qauke 3, poskładałem go i oteksturowalem (głowa,tors i nogi). Tekstura była w postaci boxmapy, która idealnie weszła na poskładany model. Wyglądał tak, jak w grze. Wyexportowałem ten model do pliku .3ds i zaimportowalem w MAXie. Żadnych problemów, dałem fastrender i wszystko bylo na swoim miejscu. Problemy zaczęły się po próbie zapisu tego pliku. Kiedy zapisałem plik i znów robilem rendering tekstury nagle pomieszały się i na modelu miałem jeden wielki syf. Nogi na brzuchu, plecy na twarzy i takie tam... Mam pytanie, czy da się coś z tym zrobić? Chcialbym jakoś zapisać ten model i zachowac normalny układ tekstur. Domyślam się, ze 3ds inaczej narzuca mapę na model i stąd problemy. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 25 Sierpień 2004 Share Napisano 25 Sierpień 2004 jakos to było , poczekaj poszukam ja miałem tak samo przy max payne'ie 2 ale jakos to zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 z tego co rozumiem (?) zapisałeś plik w Max`ie do 3ds i później go otworzyłeś i już były błędy, a czy przy exporcie zaznaczyłeś, że ma to zrobić z "koordynatorami mapowania"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YackOO Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2004 greg -> Zapisałem plik w Milkshape do .3ds i otworzyłem w maxie. Wyglądał ok, dopóki go w maxie nie zapisałem jako .max i nie odpaliłem ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 przyznam się bez bicia: nie wiem jak Ci pomóc :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
THE MANYSH TRAFO Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 no to popraw go i zapisz ponownie i odpal ponownie moze sytuacja sie zmieni głupie rozwiązania stosuje sie tylko w programach komputerowych 8-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 głupie rozwiązania stosuje sie tylko w programach komputerowych 8-) czy to Prawo Murphy`ego? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość klaudia_n Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 W niektorych przypadkach exporter blednie exportuje pliki. Takze gdzies Ci blednie zaeksportowal. Ja tez mialam taki problem, i wyexportowalam, raz innym programem, drugi raz znowu poszukalam nowszej wersji exportera-pluginu. :] Jak nogi miales na brzuchu, i jak te nogi to osobny objekt, i brzuch tez osobny, znaczy ze nieuwzglednil macierzy (pozycji/rotacji/skali) przy pewnej operacji jakis exporter i zapisal jak leci... ale do tego pewnosci to niemam. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 mi sie wydaje ze mapowanie postaci poprostu zniknelo, o ile dobrze pamietam to milkshape troche inaczej mapuje , 3dmax w pliku *.max zapisuje wlasne coordynaty dlatego po odpaleniu pownownym wszystko sie wywalilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się