Skocz do zawartości

YackOO

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

YackOO's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, mam dosyć prosty problem, mianowicie plik dołączony do toturialu numer 8 zawiera jakieś błędy, bądź w moim maxie takowe są. Efekt końcowy toturiala powinien wyglądać następująco: http://yackoo.neostrada.pl/gora2.JPG A z nienaruszanego pliku dolaczonego do helpa wyrenderowany przeze mnie wygląda tak http://yackoo.neostrada.pl/gora1.jpg Co może być przyczyna i jak to naprawić?
  2. Przejrzałem całe forum, ale nikt porządnie nie opisał, jak zrobić materiał lustra. Mam na myśli takie np. na ścianie w przedpokoju :) Soft - 3d max 4.2 z góry dzieki :)
  3. Witam Przejrzałem archiwum forum, ale nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Jest to bardzo itytujące, ponieważ skrypt jest malo skomplikowany, a ja nie wiem w czym problem. Postępując zgodnie z instrukcją, przy naciśnięciu przycisku 'animate' pojawia mi się następeujący komunikat: Type Error: WM3_MC_BuildFromNode [Morpher Modifer] [Channel Index] [Target] requiers Object, got: target Próbowałem różnych kombinacji, ręczne ustawianie targetu jako Box 1 (bawie się ze sceną dołączoną do grow.zip), transformacje gizma i takie tam. W skąpej intrukcji jest napisane, żeby wciskać przyciski po kolei i niczym sie nie przejmowac, skrypt będzie sam wiedział, jak działac ;). Nie wiem, co robie nie tak. Z góry dzieki za pomoc.
  4. greg -> Zapisałem plik w Milkshape do .3ds i otworzyłem w maxie. Wyglądał ok, dopóki go w maxie nie zapisałem jako .max i nie odpaliłem ponownie.
  5. Mam mały problem z importem (a raczej teksturą) pliku po zapisaniu go jako .max . Jeśli ktoś wie, jak to zrobić, będę wdzięczny za pomoc :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=130694#post130694
  6. Witam. Żeby wszystko było jasne, opisze problem od początku. W programie Milkshape importowalem model z gry Qauke 3, poskładałem go i oteksturowalem (głowa,tors i nogi). Tekstura była w postaci boxmapy, która idealnie weszła na poskładany model. Wyglądał tak, jak w grze. Wyexportowałem ten model do pliku .3ds i zaimportowalem w MAXie. Żadnych problemów, dałem fastrender i wszystko bylo na swoim miejscu. Problemy zaczęły się po próbie zapisu tego pliku. Kiedy zapisałem plik i znów robilem rendering tekstury nagle pomieszały się i na modelu miałem jeden wielki syf. Nogi na brzuchu, plecy na twarzy i takie tam... Mam pytanie, czy da się coś z tym zrobić? Chcialbym jakoś zapisać ten model i zachowac normalny układ tekstur. Domyślam się, ze 3ds inaczej narzuca mapę na model i stąd problemy. Proszę o pomoc.
  7. Jako, że mam problem trochę innej natury, ale w tym samym temacie, zapytam tutaj. Ściąnąłem plugin MD3 Model Exporter v6.1 beta do 3ds MAX 4. Plugin skopiowałem i w menadżeże widnieje, jako załadowany. kiedy chce importować plik md3 do maxa (fille-> import) wyskakuje błąd "no appropriate import modelu found". Nie mam doświadczenia z pluginami i nie za bardzo wiem, co robię źle. Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności