Skocz do zawartości

Problem z teksturą importowanego modelu


YackOO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Żeby wszystko było jasne, opisze problem od początku.

W programie Milkshape importowalem model z gry Qauke 3, poskładałem go i oteksturowalem (głowa,tors i nogi). Tekstura była w postaci boxmapy, która idealnie weszła na poskładany model. Wyglądał tak, jak w grze. Wyexportowałem ten model do pliku .3ds i zaimportowalem w MAXie. Żadnych problemów, dałem fastrender i wszystko bylo na swoim miejscu.

Problemy zaczęły się po próbie zapisu tego pliku. Kiedy zapisałem plik i znów robilem rendering tekstury nagle pomieszały się i na modelu miałem jeden wielki syf. Nogi na brzuchu, plecy na twarzy i takie tam...

 

Mam pytanie, czy da się coś z tym zrobić? Chcialbym jakoś zapisać ten model i zachowac normalny układ tekstur. Domyślam się, ze 3ds inaczej narzuca mapę na model i stąd problemy.

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość klaudia_n

W niektorych przypadkach exporter blednie exportuje pliki.

Takze gdzies Ci blednie zaeksportowal.

Ja tez mialam taki problem, i wyexportowalam, raz innym programem, drugi raz znowu poszukalam nowszej wersji exportera-pluginu. :]

 

Jak nogi miales na brzuchu, i jak te nogi to osobny objekt, i brzuch tez osobny,

znaczy ze nieuwzglednil macierzy (pozycji/rotacji/skali) przy pewnej operacji jakis

exporter i zapisal jak leci... ale do tego pewnosci to niemam. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności