Skocz do zawartości

Modelowanie w kształtach wody


damianosss

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Modelujesz ręke i kropelki wody, scatter'ujesz kropelki po ręce i już. Możesz dodać jeszcze jakieś detale jak spadające kropelki i watersplashe :

Mam nadzieje że pomogłem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelujesz figure jaką potrzebujesz, dajesz szader wody + modele kropelek wody na obiekcie scatterujesz i już:). Dla lepszego efektu dajesz jakiś noise na powierzchni obiektu lub jakaś bump mapka. Mam nadzieje że to pomoże. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem mniej więcej ;) (muszę tylko się wdrożyć w szader wody bo nigdy nie robiłem) i rozumiem, że kropelki wody muszę ręcznie rzeźbić ?

Tą metodą zrobię inne podobne zachcianki? np zamiast naszej wody, zrobię...np trawę, lód itp?

 

Na razie tylko modeluję, ćwiczę kształty, bawię się turbobustem także jestem jeszcze noob i chce sie powoli wdrożyć w w/w opcje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maksie jest opcja scatter, poszukaj sobie i sprawdź co robi jak nie wiesz. Ewentualnie możesz użyć advanced paintera (taki scrypt - wpisz w google i ściągnij) Kropelki wody masz pokazane chyba na tym tutku we wcześniejszym poście jak zrobić. A jak nie to robisz kilka geosphere i dajesz noise i powinno działać. Pzdr.

 

 

edit.

 

w jednym z tych znajdziesz jak zrobić kropelki

Edytowane przez xmass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności